Beantwoord

Foutmelding bij Netflix: tvq-pm-100 (5.2.100)

  • 11 January 2020
  • 3 reacties
  • 313 keer bekeken

Sinds een aantal dagen kan ik bepaalde content op de Netflix app op de KPN 4k tv ontvanger niet meer openen. Ik krijg dan de melding: " Deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel." Foutcode: tvq-pm-100 (5.2.100).

Deze foutmelding krijg ik nu sinds een paar dagen. Nooit eerder last van gehad. Veel andere titels kunnen nog wel gewoon worden afgespeeld.

 

Hallo,

Ik ervaar dezelfde problemen. Ook ik heb een 4k kastje van KPN met daar tussen een Denon receiver. 

Zodra ik het kpn kastje rechtstreeks op de tv aansluit werkt het prima. Maar ik wil dit ook via de Denon receiver laten lopen. Enig idee wat het probleem hiervan kan zijn?

Het rare is ook dat als ik de software van KPN kastje herstel/update dat het voor 2 dagen prima werkt (met de Denon receiver ertussen) Daarna komt dezelfde melding weer terug.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bram8 21 January 2020, 21:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Bram, welkom op het forum! Sorry voor de vertraging. Ik zie dat er een technische melding uitstaat hiervoor en dat je ontvangers inmiddels ook al vervangen zijn. Wat is de status nu. heb je het probleem nog steeds? Zo ja, alleen op de ontvanger met de receiver of op beide?

Hoi Erik,

Gister heeft KPN mij nog gebeld en mij gevraagd het KPN kastje direct op de TV aan te sluiten en dan de TV met de receiver te verbinden op de ARC poort. Tot nu toe lijkt dit nog goed te werken. 

Het probleem lijkt te liggen bij de beveiliging van de Netflix app waarbij hij geen veilig signaal herkend vanuit de receiver. 

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te horen, dank dat je dit hier vermeld, Bram. Dat is ook goed om te weten voor meelezers die wellicht hetzelfde ervaren.