Beantwoord

Geen 4K zenders zichtbaar, wel een Internet en TV 4K abonnement

  • 24 June 2019
  • 36 reacties
  • 1421 keer bekeken

Reputatie 1
Upgrade van HD naar 4K pakket. 4K ontvanger geïnstalleerd, zenderpakket ultra HD staat op geabonneerd. Resolutie op UHD 60HZ en best mogelijke kwaliteit staat op HD. Maar toch zijn de 4K zenders niet in de lijst van zenders zichtbaar. 538, dan 1423 en 1424. Volledige herstart van modem en TV ontvanger helpt ook niet, evenals omschakelen van SD naar HD.
Support weet ook geen raad.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 18 July 2019, 11:07

Bekijk origineel

36 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Dennis, ik was al voorbereid op deze vraag. Hij zit via een DVS. En dus had ik ook twijfel, kabel rechtstreeks op het V10 modem aangesloten, maak geen verschil.
Oké, bedankt voor de update! @Nadia of een andere collega moet dit eens goed uit gaan zoeken. 🤔👍🏼
Reputatie 1
Dank voor je hulp en suggesties.
Reputatie 7
@Hemony, je hebt gedaan wat je kon. Ik neem het nu over, ik laat onderzoeken waar het mis gaat. Ik kom er zo snel mogelijk op terug. Houd nog even vol 🙂
Reputatie 1
😎😋
Reputatie 7
Badge +22
😎😋
Beste @Hemony

We zijn nu 6 dagen verder, hoe staat het er nu voor? 🤔
Reputatie 1
Ik heb nog niets gehoord of vernomen sinds het laatste bericht van Nadia. En het resultaat is ook nog hetzelfde. Heb zojuist een reset gegeven, duurt nog even voordat dat gereed is.
Reputatie 1
Na de reset is het resultaat nog steeds hetzelfde.
Reputatie 7
Badge +22
Na de reset is het resultaat nog steeds hetzelfde.
Dat schiet inderdaad niet op zo, hopelijk weet @Nadia wat meer.
Reputatie 7
On it! Bedankt voor de melding @Hemony en @Dennis Schreve.
Reputatie 1
En zie, vanaf vandaag plots een extra aantal zenders zichtbaar. 661 HD Glas en verder. En dus ook 691, 692 en 693.
Ik wil toch wel graag weten wat of er plots is veranderd.
Reputatie 7
Hallo @Hemony. We hebben jouw 4K-zenderpakket nu volledig geactiveerd! Jouw iTV profiel behoefte nog enkele aanpassingen en wijzigingen voordat het 4K-zenderpakket goed door kwam. Dat heeft mijn collega gisteren afgerond. Je kunt vanaf nu 4K-zenders ontvangen. Yay!

Nu natuurlijk nog de prangende vraag. Bevalt het? 🙂

Reageer