Beantwoord

geen beeld meer met netflix

  • 15 February 2019
  • 6 reacties
  • 654 keer bekeken

Sinds ik een andere tv heb, heb ik geen beeld meer met Netflix.
Ik heb alle suggesties al geprobeerd: resetten, opnieuw aanmelden. Niets helpt.
Wat nu?
icon

Beste antwoord door Joran 25 February 2019, 11:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi anytext, welkom op het forum! Dit probleem is ontstaan op het moment dat je de nieuwe TV in gebruik nam? Welk merk+type TV is dit precies? Maakt het verschil als je een andere HDMI aansluiting probeert?
Hallo Joran, dank je wel! Klopt, met mijn vorige tv had ik nooit problemen, Het wisselen van HDMI heeft geen enkel effect. Ik heb een Sony KDL 32EX302, had hiervoor een oudere Sony.
Alvast bedankt voor je reactie!

Peter
Reputatie 7
Badge +28
Kun je, misschien via het menu, achterhalen of deze TV full HD ondersteunt? Sony geeft 1080p aan (KDL-32EX302 Specificaties | Sony NL) maar Tweakers.net en andere bronnen geven "HD ready" aan (1366x768, Sony Bravia KDL-32EX302 Zwart - Kenmerken - Tweakers).

Nou is de resolutie niet het belangrijkste maar dit kan wel betekenen dat de TV HDMI 1.4 niet ondersteunt, dat is een vereiste om Netflix te kunnen afspelen. De handleiding noemt niets over het HDMI versienummer dat wordt ondersteund, de website met specificaties ook niet. Klopt het dat je het menu wel ziet, maar dat het verder zwart blijft?
Reputatie 7
Badge +28
@anytext: Heb je dit misschien nog kunnen achterhalen? Ben benieuwd.
Het is een tweedehands TV, ik heb geen documentatie.
En inderdaad, ik zie wel een menu, en ook de ondertitels, maar geen beeld.
Reputatie 7
Badge +28
Dan is Netflix helaas niet mogelijk in combinatie met deze TV. HDMI 1.4 is een vereiste, als de TV dat niet ondersteunt is dit wat je ziet. Helaas! 😞

Reageer