Geen beeld ondanks resetten

  • 15 June 2021
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Goede avond,

ik heb al enkele dagen geen beeld en heb de ontvanger al meerdere malen gereset, de modem al meerdere malen gereset, Een andere HDMI kabel geprobeerd en een andere HDMI poort op de tv geprobeerd maar blijf geen beeld krijgen terwijl de ontvanger wel aanstaat. Wat kanĀ ik het beste doen? Ik krijg ook geen nummer gevonden van de klantenservice van kpn


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een switch of draadloze verbindingset?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jordy GijsbrechtsĀ ,

Wellicht is het tijd voor een nieuwe ontvanger?

Je vroeg om de contactgegevens van KPN.
Ā 

KPN is gewoon bereikbaar perĀ telefoon : 0800 - 0402.Ā 

Ā 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief. Ā 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
Ā 

Kies een onderwerp.

Tik danĀ op Ā : Ik heb een andere vraagĀ 

(en danĀ helemaal naar beneden scrollen)Ā 

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Jordy Gijsbrechts. Joep en Noordzee hebben al wat vragen gesteld en tips gegeven zo te zien. Zou je hun vragen kunnen beantwoorden? Aanvullend ben ik ook benieuwd hoeveel tv-ontvangers je hebt en of dit op een of meerdere daarvan speelt.

Ik hoor het graag van je, dan kunnen we verder met je meedenkenĀ :slight_smile: