Beantwoord

Geen beeld op KPN ITV-App op iPad en iPhone

  • 4 September 2020
  • 4 reacties
  • 551 keer bekeken

Geen beeld bij gebruik van kpn itv app op tv via hdmi

Sinds enige tijd heb ik op mijn kpn app geen beeld meer op tv. Alleen geluid. Dir=t heeft voordien wel gewerkt.

Ziggo tv en netflix werkt wel, dus ik heb het sterke vermoeden dat het aan de kpn app ligt.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 9 September 2020, 08:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @gmonkhorst, welkom op het forum!
Heb je wél geluid? 
Kun je meer toelichten hoe je de app gebruikt? Begrijp ik het goed dat je je iPad/iPhone met HDMI aangesloten hebt zitten op je TV? 
Ben je op dit moment thuis of ergens anders?

Het probleem speelt zich af in de weekenden en vakanties op de boot.

Ik kijk formule 1 via KPN met ziggo sport select. Daarvoor heb ik de KPN iTV app op een iPad Air draaien. Ik wil dan Kijken op mijn TV aan boord (finlux 12W).  Op de IPad heb ik een Apple Lightning naar HDMI adapter. En Viola, althans, dat was zo..echter dit jaar werkt dit niet meer.…

Het maakt niet uit of ik stream via de WiFi of via 4G.


kijk ik echter Netflix of formule 1 via de ziggo app, dan werkt alles wel gewoon.

en ja, met de KPN app heb ik alleen geluid…

heb de stream zelfs al verlaagd tot het minimum.…

Ik ben nu thuis en kan het dus hier niet simuleren…

 

m.vr.gr. Gerhard

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je toelichting @gmonkhorst, ik heb hier zo niet direct een verklaring voor.
In dit geval zou ik er voor kiezen gratis via de ziggosport app te kijken.
Mocht het zich toch nog een keer voordoen kun je ons vanaf de boot ook bellen op 0800-0402. Dan kunnen mijn collega's daar meteen het een en ander met je bij langs lopen

Gaan we doen. Tnx.