Beantwoord

Geen commerciële zenders op de itv app

  • 18 November 2019
  • 16 reacties
  • 605 keer bekeken

De commerciële zenders op mijn itv app doen het niet. 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 November 2019, 15:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Patrick81, welkom! Op welk apparaat gebruik je deze app? Je kunt op de tv-ontvanger nog wel de commerciële zenders zien? Wil je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Wat zie je precies als je op de app een commerciële zender aanklikt? Heel veel vragen, maar hopelijk komen we tot een oplossing :

Op de tv ontvanger doet alles het naar behoren. Heb de app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat. Als ik op 1 vd commerciële zenders druk krijg ik in het midden van het scherm de melding "Sorry..... Er ging iets fout, vernieuw de pagina door op deze knop te klikken en probeer het opnieuw" En onderaan het scherm heel kort de melding "Fout bij het starten van de video(0)". NPO 1, 2 en 3 doen het wel. 

Reputatie 7
Badge +30

Heel vreemd.. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Op welk apparaat (merk en type) gebruik je deze app? En op welk besturingssysteem (type en versie) draait deze?

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Werkt het inmiddels weer? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag. 

Kon even niet meer inloggen. Maar het werkt nog steeds niet.  Ik heb de app op een Samsung A50 met android 9. Zojuist ook mijn gegevens in forumprofiel gezet. 

Reputatie 7
Badge +30

Nog een vraag: ben je verbonden met wifi of 4G? Of maakt het niet uit? Als je me dat nog even kunt laten weten, maak ik een ticket aan voor de betreffende afdeling. 

Maakt niet uit. Het werkt niet op de wifi als op 4g

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor de aanvulling! Bij dezen heb ik een ticket voor je aangemaakt. Je krijgt binnen een aantal werkdagen reactie erop. Wil je me laten weten of het opgelost is?

Hallo Maria,

Ik lees het commentaar van Patrick en heb exact hetzelfde probleem. Dat wil zeggen geen commerciële zenders, niet via WiFi en 4G, op mijn mobiel. Ook de foutmelding is gelijk, dus wat te doen?

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Gertsamnote8 

 

Ik weet niet of je telefoon op Android draait,anders is het voor een goede werking van de ITV app belangrijk, dat Google Chrome up to date is.

Wil je dat even checken in de Playstore?

Ook voor mij geen commercieele  zenders!.  

Reputatie 3
Badge +1

Bij mij ook GEEN commerciële zenders op mijn nieuw Lenovo TAB P10:

Mijn topic:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/op-tablet-error-bij-sommige-zenders-486619

 

UPDATE:

Lijkt inmiddels te zijn opgelost ik heb de laatse update versie van Google Chrome geïnstalleerd.

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Gertsamnote8 en @sjappie65, welkom! Zouden jullie inderdaad eens willen controleren of Google Chrome up-to-date is? 


@PietKei fijn om te lezen dat het bij jou opgelost is!

Ik heb de laatse update versie van Google Chrome geïnstalleerd, probleem opgelost. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Top!

Zojuist mijn Chrome geüpdate. Alles werkt weer naar behoren! Thnx voor de tip!