Vraag

Geen geluid op NPO zenders, maar wel op commerciële zenders via Smart TV app Samsung televisie

  • 21 October 2021
  • 6 reacties
  • 383 keer bekeken

geen geluid op NPO 1, 2 en 3 wel op de commerciële zenders.

 

ook start de app regelmatig niet op en blijft het scherm zwart. Het enige wat hier voor helpt is de stroom van de tv af. M.I. Duidt dit op een memory probleem bij de kpn app. Alle andere apps op de Samsung tv - werken goed

 

versie;2.9.49

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

@Harm Hummel  Speelt dat van dat geluid nog steeds?

Hier het zelfde probleem. Heeft altijd gewerkt maar sinds deze week geen geluid meer op publieke zenders. Wel op alle andere. 😞

Dit is heel merkwaardig.  We hebben het dus over de app die je op je smarttv installeert toch?  

Twee vragen:

-Is je tv voorzien van de laatste firmware?

-Zou je de app kunnen verwijderen en daarna opnieuw installeren? 

Reputatie 1

Dag Allen,

Ik ervaar exact hetzelfde probleem sinds 1 week. Geen geluid publieke zenders, overige prima!

Niets lijkt te helpen.

Iemand nog briljante tips?

Dag Allen,

Ik ervaar exact hetzelfde probleem sinds 1 week. Geen geluid publieke zenders, overige prima!

Niets lijkt te helpen.

Iemand nog briljante tips?

En je hebt ook geprobeerd wat ik in mijn voorlaatste antwoord had geschreven?

Reputatie 1

Dag Allen,

Ik ervaar exact hetzelfde probleem sinds 1 week. Geen geluid publieke zenders, overige prima!

Niets lijkt te helpen.

Iemand nog briljante tips?

En je hebt ook geprobeerd wat ik in mijn voorlaatste antwoord had geschreven?

Dag Erwin, 

Dank voor de tip!

Raar, maar waar. Zo plotseling als het geluid wegviel, zo spontaan was het een week later weer terug. Weliswaar zachter, maar dat is aan te passen. Voor mij is het hiermee voor nu opgelost😊

Gr. Marrit