Beantwoord

Geen spaanstalige zender meer

  • 3 June 2019
  • 6 reacties
  • 241 keer bekeken

Krijgen we nog een andere Spaanstalige zender terug. Er verdwijnen steeds zenders zonder dat er iets gelijkwaardig terug komt. Syfy 13 streets enz. Terwijl wel abonnementskosten omhoog gaan
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 7 June 2019, 19:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @guushendrik

Het zal helaas dit jaar niet meer gebeuren ben ik bang, misschien dat het volgend jaar weer terugkomt als er genoeg klanten zijn die het willen. 🙂 Ik kan er niks anders van maken, helaas heb ik hier ook geen invloed op.
Jammer dat KPN vaak het excuus gebruikt dat er te weinig interesse is in een zender. Zie hieronder de kijkcijfers van Viceland (van afgelopen zondag), grotendeels NUL NUL NUL en meer NULLEN. Er kijkt zowat niemand naar... ditzelfde geldt ook voor een aantal andere zenders. Kan KPN Viceland niet gewoon verwijderen en bijv. het Belgische VTM of andere commerciële zender uit België doorgeven? Daar kijken vast wat meer mensen naar en we kunnen het gewoon verstaan... Als commerciële Duitse zenders kunnen, dan Belgische vast ook wel toch? Zo niet dan moet ik me maar beperken tot KODI als ik dit soort zenders wil zien...

@guushendrik Helaas gaat dat voorlopig niet gebeuren. Het pakket probeert de gemiddelde kijker zo goed mogelijk te bedienen en uiteraard heeft het ook met vraag en aanbod te maken. Wie weet dat er bij de volgende zenderwijzigingen weer een Spaanse zender bijkomt maar ik kan dat onmogelijk voorspellen.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende weet. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten!
Echt balen geen Spaanstalige zenders.
Beste @guushendrik


Het zal helaas dit jaar niet meer gebeuren ben ik bang, misschien dat het volgend jaar weer terugkomt als er genoeg klanten zijn die het willen. 🙂 Ik kan er niks anders van maken, helaas heb ik hier ook geen invloed op.


Erwin,

Ik vind je antwoord correct. Maar ik ben wel een beetje ongerust over wat het uitstraalt.

"Gemiddelde kijker": Betekent dit zoiets als ouder dan 50, Hagelblank, straight hetro en alleen interesse in Andre Hazes en ander nederlandstalige programma"s.

Er is al zo veel van deze rotzooi bij KPN.