Beantwoord

Haperend beeld

  • 3 August 2020
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb sinds een aantal weken Kpn met de nieuwe 4K kastjes en beneden hapert mijn beeld telkens hij blijft even kort hangen wat erg storend is . In het beeld lijkt er dan vertraging te zitten.

 

sinds vandaag na contact te hebben gehad met kpn medewerker een nieuwe tv kastje(exact hetzelfde als de vorige) ontvangen en wederom blijft het probleem bestaan.

 

boven doet het probleem zich niet voor

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 12 August 2020, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Bedraad en zit niets tussen, boven nergens last van .

verschil met boven en beneden is dat beneden een 2 jaar oude Samsung smart tv staat.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jpdehaas, welkom. 

Als je nu de ontvangers van boven en beneden eens omruilt van plek. Verhuist dan het probleem mee? Of blijft het op dezelfde plek. Ik vermoed het laatste aangezien je al een nieuwe ontvanger hebt gehad. In dat geval zit het vermoedelijk in de aansluiting. Zou je eens een andere poort van modem willen gebruiken, een andere HDMI poort naar de tv. Maakt dat verschil?

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat het opgelost is. Zo niet, dan hoor ik nog graag weer van je.