Beantwoord

Haperend beeld interactieve TV

  • 1 juni 2020
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Dag KPN,

 

Ik heb meerdere tv kastjes thuis en al behoorlijk wat dingen getest en doorgemeten echter kom ik er niet uit wat er mis gaat. 
 

Bij alle 3 de TV’s hapert het beeld…

Dingen die ik heb geprobeerd:

  • Netwerkkabel doormeten
  • Experiabox gereset
  • Andere switch gekocht (managed/unmanaged)
  • Kabels opnieuw getrokken
  • Vaste IP adressen voor de kastjes
  • DNS aangepast naar Google
  • Switch met IGMP ondersteuning

Ik weet het niet meer ... 

Help?

icon

Beste antwoord door Thomas 8 juni 2020, 18:17

Hoi @Jorick Benjamins, welkom op het forum! 
Ik zie dat dit soms veroorzaakt wordt door een beeldverbetering op de televisie. Op elk merk heet dit anders, bij Samsung heet dit Automotion plus en bij LG is het Trumotion. Soms staat het wat weggestopt in de instellingen maar kun je dit eens uitschakelen?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Jorick Benjamins, welkom op het forum! 
Ik zie dat dit soms veroorzaakt wordt door een beeldverbetering op de televisie. Op elk merk heet dit anders, bij Samsung heet dit Automotion plus en bij LG is het Trumotion. Soms staat het wat weggestopt in de instellingen maar kun je dit eens uitschakelen?

Reputatie 7
Badge +12

Wat is het merk van uw ontvangers? En welke internetsnelheid haalt u op een bekabeld aangesloten pc?

https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm

U gebruikt geen draadloze verbindingsset? 

 

Reputatie 6
Badge +10

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!

Reageer