Vraag

haperend geluid

  • 5 February 2020
  • 3 reacties
  • 157 keer bekeken

Wij kijken interactieve tv en ondervinden de laatste tijd veel hinder van wegvallend geluid echter zeer onregelmatig.

wat kan hiervan de oorzaak zijn, het is niet de tv zelf omdat we bij satelliet kijken dit niet hebben en ook reset van het kastje helpt niet.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Sheepteam Allereerst welkom op ons Forum! Vervelend dat je slechte geluidskwaliteit ondervindt met de tv-ontvanger. Is het zo dat het geluid helemaal uitvalt op willekeurige momenten of heb je ook last van slechte geluidskwaliteit? Het kan zijn dat of het kastje kuren heeft of dat de HDMI kabel niet helemaal goed is. Als je de HDMI kabel wisselt met een andere kabel en eventueel wisselt met een andere HDMI poort, blijft het probleem dan bestaan? Als dit probleem dan blijft bestaat, dan zit de fout ik het kastje. Kun je alvast je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik straks met je meekijken. 

Hallo Lisa, ik heb inmiddels een nieuw kastje ontvangen en daarmee is het probleem verholpen.

het was overigens totaal wegvallen van het geluid!

 

René

Reputatie 7
Badge +17

@Sheepteam Fijn dat het is opgelost met een nieuw kastje! Bedankt voor de terugkoppeling hier over. Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, dan ben je van harte welkom op ons Forum! 

Reageer