Beantwoord

HDR-SIGNAAL

  • 28 May 2020
  • 4 reacties
  • 1532 keer bekeken

TIJDENS TV KIJKEN KOMT ER HEEL VAAK EEN DONKERE BALK ONDER IN BEELD EN MET ONDERTITELING DAN PRECIES DAAROVER , WAAR OP STAAT   ;  HDR-SIGNAAL en daarbij een GEVAREN DRIEHOEK

icon

Beste antwoord door Natasja 5 June 2020, 18:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @DODGE NITRO. Van harte welkom hier. Dat is behoorlijk vervelend. Het issue is bekend. Op dit moment zijn we bezig met het uitrollen van nieuwe software voor de Arris VIP5202 tv-ontvanger. In die nieuwe software hebben we een HDR-optie toegevoegd. Je hebt dan zelf de keuze of je HDR op ‘aan’, ‘automatisch’ of ‘uit’ zet. Daarmee is dit probleem verholpen. Die uitrol gebeurt in batches, dus ik weet niet precies wanneer jouw tv-ontvanger aan de beurt is. Uiterlijk eind volgende week zouden alle Arris tv-ontvangers naar het nieuwe tv-menu moeten zijn omgezet. 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @DODGE NITRO. Heeft je tv-ontvanger inmiddels al een update gehad? Ik ben wel benieuwd of daarmee de problemen zijn verholpen. :slight_smile: Houd je me op de hoogte?

Natasja , bedankt hoor want we hebben de aan / uit   instelling  gevonden  en het is nu al een dag of 4 goed .   OK   groet van de DODGE NITRO   

Reputatie 6
Badge +9

Kijk, dat zijn positieve geluiden. Mooi dat het is opgelost. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer