Beantwoord

Hervatten van opname lukt niet meer

  • 14 September 2020
  • 5 reacties
  • 184 keer bekeken

Sinds de nieuwe update lukt het me niet meer om het kijken van een opname te hervatten. Dat kon daarvoor wel. Is daar een reden voor?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Anneke-Anna 14 September 2020, 21:22

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedeavond beste  Anjageertruida .het moet kunnen. heeft u de decoder ook een Rezet gegeven. bij ons doet hij het wel .🤔

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Anjageertruida

Een reset gaat als volgt;

Menu - Instellingen - druk 2x gele knop op afstandsbediening - Frisse Start kiezen en dit alles rustig laten lopen. 
 

Let wel, de nieuwe software wordt na de reset ook weer geïnstalleerd, laat ook dit weer rustig doorlopen. 

Hij vraagt het niet meer. Als ik een halverwege gestopte opname herstart (dat doe ik met :play_pause: ), dan herstart ie direct op het punt waar ik was gebleven. Bij jou dan niet?

Handelingen:

Zet de ontvanger eerst 1 minuut uit. Doe als ie weer herstart is een softwareherstel. (mogelijk is het na even uitzetten al in orde)

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Anjageertruida, welkom op ons forum. Wat ontzettend vervelend dat het niet meer lukt om opnames te hervatten. Dit zou nog wel mogelijk moeten zijn. Ik zie dat @cornelis48,  @Anneke-Anna en @PeterG al antwoord hebben gegeven op jouw vraag, waarvoor dank. :relaxed:  Kun je vertellen of de tips die gegeven zijn er ook voor hebben gezorgd dat het probleem is opgelost? We horen het graag van je!

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer