Beantwoord

hoe kom ik in aanmerking voor nieuw kastje voor 4 k tv zonder al te hoge kosten

  • 24 January 2020
  • 13 reacties
  • 241 keer bekeken

Ik heb een oled 4 k tv van (LG) nu lijkt mijn huidige kastje niet zo geschikt voor deze tv hij haperd met geluid nu ben ik al  meer dan 10 jaar klant met alles bij de kpn kan er iets geregeld worden met hussel wordt ik gestraft omdat ik wil blijven bij de kpn en ben dan maandelijks meer kwijt dan nu 

ik zeg kpn doe eens mooi aanbod voor mij met nieuw kastje voor tv ontvangst 

gr

 

Peter

 

0642414995

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 January 2020, 14:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@petervalk

Dat kan via de tool Apparatuur wisselen.
 

Als je een oude ontvanger hebt (bv een Motorola), dan kun je jouw ontvanger gratis omwisselen voor een nieuwe. De kans is groot dat je dan een mooie nieuwe 4K-ontvanger krijgt. Dat omwisselen is verder gratis. 

Reputatie 7
Badge +24

Peter, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Ik kom geen stap verder hiermee hij zeg via deze tool apratuur wisselen dat er niets aan de hand is 

nu ook geprobeerd gewoon een ontvanger extra te bestellen maar krijg dan nog een ouder type opgestuurd dus dat werk ook niet 

zou graag een 4 k model kastje hebben zodat mijn tv weer naar behoren werk maar hoe 

Reputatie 7
Badge +24

Ik kom geen stap verder hiermee hij zeg via deze tool apratuur wisselen dat er niets aan de hand is 

nu ook geprobeerd gewoon een ontvanger extra te bestellen maar krijg dan nog een ouder type opgestuurd dus dat werk ook niet 

zou graag een 4 k model kastje hebben zodat mijn tv weer naar behoren werk maar hoe 

Dan moet u dus een 4K abonnement nemen. Dat kost 2,50 extra. Anders is er geen enkele kans dat u zomaar nieuwe ontvangers krijgt.

Edit: ik begreep uit uw startpost dat u al hussel had. Maar nu ik het nog eens lees twijfel ik daar aan. Waar zijn de punten en de hoofdletters? Dan zou het heel wat beter te volgen zijn.

Reputatie 7
Badge +28

@petervalk

Als je een aanvullend abonnement neemt op het 4K-zenderaanbod, dan krijg je zeker een 4K-ontvanger van KPN.  Met zo'n aanvulling op jouw abonnement wordt je niet automatisch overgezet naar KPN Hussel. 

Die ontvanger gaat KPN jou dan automatisch toesturen. 

Hier staat meer informatie over deze ontvanger: 

https://www.kpn.com/beleef/innovatie-techniek/kpn-introduceert-nieuwe-tv-ontvanger-met-bluetooth-afstandsbediening.htm

De kosten van jouw pakket gaan wel met 2,50 per maand omhoog. Je ontvangst drie zenders in 4K : 

  • Xite - kanaal 691
  • Inside - kanaal 692
  • LoveNature - kanaal 693

 

edit : Gelijk getypt met Nick83

 

Reputatie 7
Badge +24

 

Als je een aanvullend abonnement neemt op het 4K-zenderaanbod, dan krijg je zeker een 4K-ontvanger van KPN.  Met zo'n aanvulling op jouw abonnement wordt je niet automatisch overgezet naar KPN Hussel. 

Volgens mij is die optie er niet bij de oudere abonnementsvormen. Indien wel, heb je daar een linkje van?

Nee die is er inderdaad niet 4K betekent over naar Hussel. Voor Hussel was er het 4k abonnement nu kan je wel 4k aanvinken enkel mogelijk als je veranderd naar Hussel.

Reputatie 7
Badge +28

Ik weet niet alles van alle oude abonnemntsvormen. 

Maar als petervalk nu bijvoorbeeld KPN Compleet heeft, dan kan dat wel. Want het 4K-pakket bestaat al jarenlang, ook in de tijd van KPN Compleet. 

Ik weet niet alles van alle oude abonnemntsvormen. 

Maar als petervalk nu bijvoorbeeld KPN Compleet heeft, dan kan dat wel. Want het 4K-pakket bestaat al jarenlang, ook in de tijd van KPN Compleet. 

Maar niet meer bestelbaar!!! Enkel Hussel kan je vanaf 8 oktober bestellen.

Jarenlang net twee jaar veel meer zal het niet zijn.

Reputatie 7
Badge +24

Ik weet niet alles van alle oude abonnemntsvormen. 

Maar als petervalk nu bijvoorbeeld KPN Compleet heeft, dan kan dat wel. Want het 4K-pakket bestaat al jarenlang, ook in de tijd van KPN Compleet. 

Ja, maar dat 4K abonnement is niet meer nieuw af te sluiten.

Reputatie 7
Badge +28

OK @Galdor68 en @Nick83 

Ik denk dat @Alex_P het vast wel weet. Dan is het maar duidelijk. 

Als iemand  nu een pakket heeft op basis van KPN Compleet: Kun je dan dit KPN Abonnement uitbreiden met de 4k-zenders? 

Die kan niks anders dan bevestigen dat het niet kan. Dat was een heel ander product. Net zo goed dat voor Hussel alleen internet en internet plus tv twee aparte producten waren.

Nu heeft KPN 1 product Hussel of eigenlijk 2 Hussel Thuis en Hussel Mobiel.

Reputatie 7
Badge +24

Los van alle berichten hierboven, de Arris hoort gewoon goed te werken. De nieuwe 4K ontvanger is niet veel anders dan de Arris, wat tv kijken betreft. Je zou daarmee geen blokjes/glitches/freezes moeten ervaren. 

@petervalk Ik zie overigens dat je 2 hebt, waarvan 1 via een switch is aangesloten. Ervaar je dit ook met de nieuwe die je hebt gekregen en ook op de 2e ontvanger? Wat gebeurt er als je de switch tijdelijk verwijdert en de ontvanger rechtstreeks aansluit?