Beantwoord

hoe laat je een oud vrouwtje van 87 een tv box zelf instaleren????????

  • 21 January 2020
  • 8 reacties
  • 216 keer bekeken

Vandaag is er bij mijn schoonmoeder van 87 jaar een nieuwe tv box neergezet door een medewerker van KPN. De oude was defect geraakt en gaf storing. De man heeft de nieuwe neergezet en aangezet en is weggegaan.

Nu belt mijn schoonmoeder in paniek op dat er inloggegevens en codes nodig zijn etc. Die heeft ze niet en ik ook niet. 

Waarom wacht de man niet even tot alles weer gewoon werkt, als mijn schoonmoeder naar de KPN belt moet ze een kwartier wachten.

Goeie service KPN!!!

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 22 January 2020, 13:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Daar zijn tegenwoordig (schoon)kinderen voor om dat op te lossen.:thinking:

De betreffende gegevens staan in de originele contracten en in MijnKPN.

 

Reputatie 7
Badge +24

Een kwartier... dat is nog netjes. Ik zie hier op forum wel langere wachttijden voorbij komen. Heeft uw schoonmoeder van 87 dan nog een zo'n druk leven dat ze niet even een kwartiertje kan wachten?

Ik vraag me overigens af of een monteur van KPN wel die gegevens zomaar ergens vandaan kan toveren. Waarschijnlijk allemaal van een extern bedrijf ingehuurd personeel. Vanwege de wet op de privacy zou het zomaar kunnen dat die niet zomaar de bij KPN in kunnen loggen om daar van alles in te zien.

Een kwartier... dat is nog netjes. Ik zie hier op forum wel langere wachttijden voorbij komen. Heeft uw schoonmoeder van 87 dan nog een zo'n druk leven dat ze niet even een kwartiertje kan wachten?

Oude mensen hebben blijkbaar altijd haast, als je soms wel eens die geërgerde gezichten ziet in de rijen bij de kassa's etc. Is ook wel logisch, zij leven met de dag, over een uur kan het afgelopen zijn, even grof gezegd.

Zelf behoor ik ook tot de ‘ouderen’, maar ik haast me niet meer, dat moest ik tijdens mijn werkzame leven al vaak genoeg, mis ik nu de bus, er komt ook weer een volgende.:relaxed:

 

 

Reputatie 7

Heeft uw schoonmoeder van 87 dan nog een zo'n druk leven dat ze niet even een kwartiertje kan wachten?

Oude mensen hebben blijkbaar altijd haast, als je soms wel eens die geërgerde gezichten ziet in de rijen bij de kassa's etc. Is ook wel logisch, zij leven met de dag, over een uur kan het afgelopen zijn, even grof gezegd.

 

Hoi @Bert Vos . Welkom op het forum. 

Dat had in mijn optiek wel wat netter gekund. Het fijne weet ik er (nog) niet van maar als het een tech koerier is geweest zou die daar best bij kunnen assisteren. Dat is wel zo netjes. 

Hoe is het nu? Hebben jullie die gegevens weten te achterhalen? Als het nog steeds niet werkt, kun je dan je profiel aanvullen en de gegevens van je schoonmoeder in het onderste veld vermelden? Zou je mij daarna, hier een seintje kunnen geven? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Ik ben nog steeds bezig met het oplossen van het probleem.…

Komend weekend volgende stap.

Oei. Ik had gehoopt dat het al was opgelost. Je kunt bij mij aankloppen voor ondersteuning. Ik zou het jammer vinden als jouw schoonmoeder hier nog steeds hinder van ondervind.  Dan heb ik wel de gegevens nodig. 

Â