Beantwoord

Hoe Ziggo Sport Totaal Go koppelen

  • 14 April 2021
  • 3 reacties
  • 529 keer bekeken

Ik heb een ziggo sport totaal pakket genomen bij kpn. Deze zenders zie ik nu op de tv. Nu heb ik ook de app gedownload en de stappen gevolgd met inloggen. Echter als ik nu live via de app tv wil kijken, krijg ik de volgende melding: “koop een abonnement via de AppStore” 

ik ben ingelogd, maar blijkbaar lukt het niet mijn account te koppelen aan de app. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

icon

Beste antwoord door Jeroen-bart Engelen 14 April 2021, 21:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @NaomiCatharina,

Als het goed is heb je ook een Ziggo Sport Totaal account aangemaakt. Daar zou je dan de optie moeten hebben om dit te koppelen aan jouw pakket bij KPN. Dit proces start in de app van Ziggo Sport Totaal, of op de website van Ziggo Sport Totaal.

Als je problemen hebt met het koppelen kun je denk ik ook het beste contact opnemen met de helpdesk van Ziggo Sport Totaal. Het grootste gedeelte van het proces zit namelijk bij hun en niet bij KPN.

Waar je wel rekening mee moet houden is dat als je vandaag pas het Ziggo Sport Pakket hebt genomen bij KPN, dat je tot morgen zult moeten wachten voordat je dit kunt koppelen aan jouw Ziggo Sport Totaal account. Dit komt omdat KPN elke nacht een lijst met welke accounts het Ziggo Sport Pakket op dat moment hebben naar Ziggo stuurt. Ziggo gebruikt deze dan om te controleren of jij het pakket bij ons afneemt als je jouw accounts wilt koppelen.

Hoi Jeroen-Bart, wat fijn dat je zo snel reageert met een uitgebreid antwoord, thanks! Ik denk dat we idd moeten wachten tot morgen zodat die lijst de update kan verwerken. Ik wacht het even af, dankjewel voor je reactie!

Ik kijk online, bijvoorbeeld op mijn smartphone, de zenders van Ziggo sport gewoon via de app van KPN interactieve televisie. Volgens mij voegt de Ziggo Sport app niet zoveel toe. Ook die 6 zenders dus wat maakt het uit.