Ik stop met KPN

  • 20 January 2020
  • 4 reacties
  • 126 keer bekeken

Ik stop binnenkort met kpn. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Naar welke provider ga je overstappen?

Waarom heb je die stap genomen?

Reputatie 7

Hoi @peterkeepers, dat vind ik jammer om te lezen! Net als wjb ben ik benieuwd waarom je ons gaat verlaten, is er iets waar we je mee kunnen helpen? Als we je kunnen helpen doen we dat graag.

Kpn is te duur omdat ik er niet veel gebruik van maak, heb ook regelmatig een internet storing op het moment dat ik er wel gebruik van wil maken, tevens mis ik in de app div TV zenders als ik buitenhuis ben bv België 1 en kanvas.

Met vriendelijke groet

P. Keepers

 

Reputatie 7

Ik weet niet welk abonnement je van ons hebt, het kan zijn dat je het abonnement kunt wijzigen naar een goedkopere variant of dat je niet gebruikte extra's uitzet. Dat kan in de maandelijkse kosten schelen. 

Wat voor storing ervaar je precies met het internet? Gaat dat over draadloos internet of bekabeld? Ik denk graag met je mee hoe we dat kunnen verbeteren.

Sommige zenders zijn alleen op je thuisadres te kijken inderdaad, dat heeft te maken met rechten. Op deze pagina kan je kijken welke zender je waar wel en niet kunt bekijken.