Beantwoord

Inlogcode Netflix wordt niet geaccepteerd, wat te doen?

  • 4 January 2019
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Mijn inlogcode wordt niet geaccepteerd bij het starten van abonnement Netflix
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 21 January 2019, 20:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey KW10, welkom op het KPN forum. Je vraag is hier al een tijd geleden gesteld zie ik, is het inmiddels gelukt om Netflix te kijken (via de tv-ontvanger)? Probeer anders eens in te loggen met je (actieve) Netflix account via Kanaal 200. Dat doe je door onderstaande stappen te volgen;
  1. Zet je televisie aan, ga naar kanaal 200
  2. Druk op de rode knop van je witte KPN afstandsbediening
  3. Kijk naar je favoriete films en serie 🍿😎
Laat je weten of het is gelukt?

Reageer