Beantwoord

Inlogcodes ESPN

  • 4 January 2021
  • 6 reacties
  • 1476 keer bekeken

Dan heb ik een vervolg vraag. Als ik de stappen doorloop dan komt bij mij iets anders naar voren: er wordt gevraagd om abonnementsnummer en interactieve tv pin code (dezelfde code die gebruikt wordt om films te huren). Als ik die invul lukt het het niet om de connectie te maken. Ik heb een Fox (ESPN) abonnement. Het abonnementsnummer is 2 met een heleboel nullen en dan cijfers, klopt dat? Pincode zijn 4 cijfers.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 January 2021, 13:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @EvM77. Om die koppeling te maken heb je inderdaad het abonnementsnummer en de pincode nodig. Het klinkt alsof je de goede gegevens hebt, het abonnementsnummer begint met een 2 en wordt door een aantal nullen en daarna andere cijfers en de pincode is 4 cijfers. Of beide ook de juiste waren kan ik niet voor je nakijken, maar je kunt dat zelf in MijnKPN nakijken. Lukt het daarmee om de koppeling te maken? Als het niet lukt ben ik benieuwd wat voor (fout)melding je precies krijgt.

Dit is precies wat ik doe! de foutcode is dat de inloggegevens niet kloppen. Ik kopieer het abonnementsnr van mijn KPN website en de pin is zeker goed. Ik denk dat er een koppeling binnen mijn KPN niet goed werkt? Ik heb dit ook bij ESPN nagevraagd, bij hun lijkt alles goed te staan!

Reputatie 7

Als het ESPN pakket bij je abonnement bij ons actief is zou je dat moeten kunnen koppelen, is dat wel het geval? En als je met dezelfde abonnementsnummer en pincode probeert in te loggen op de iTV Online website, lukt dat wel? Als het daar ook niet lukt om in te loggen kan je de pincode resetten via de link in mijn vorige bericht.

Reputatie 7
Badge +8

Als je bij het registeren vast loopt in het scherm waar je het abonnementsnummer en de PIN code moet invullen dan gaat het ergens bij KPN mis.

Als je melding krijgt dat de PIN code niet correct is, kan het dan zijn dat je twee verschillende PIN codes hebt? Op de oude STB software kon je namelijk de twee PIN codes onafhankelijk van elkaar wijzigen. Tegenwoordig kan dit niet meer. Om er zeker van te zijn kun je het beste doen wat Jasper aanraad en je PIN code resetten via Mijn KPN. Volgens mij kun je dan altijd weer via de STB zelf je oude PIN code weer terug zetten als je dit dan prettig vind. Of misschien kun je via Mijn KPN ook al opgeven wat je als PIN code wilt hebben? Ik weet eerlijk gezegd niet precies hoe dat eruit zien, nog nooit gedaan :slight_smile:

En als het met dit alles niet lukt, moet je zorgen dat je abonnementsnummer in je profiel staat ingevuld zodat de moderators deze kunnen zien en dan kunnen zij simpelweg een mailtje sturen naar de betreffende afdeling om te checken wat er voor jou mis gaat. Dat is een vrij simpele check weet ik uit ervaring.

In eerste instantie kon ik op de iTV online website niet inloggen, de pincode gereset en nu kan ik wel inloggen, op ESPN inloggen lukt mu ook. Bedankt voor de hulp! 

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het gelukt is na het resetten @EvM77, dan was dat de oorzaak dus :slight_smile:  Veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden!