Beantwoord

Inloggen Espn watch lukt niet

  • 12 May 2021
  • 5 reacties
  • 470 keer bekeken

Hallo, ik kan niet inloggen op Espn watch,

Mijn nummer gekopieerd en geplakt vanuit mijnkpn ✔

Mijn ITV code ✔

slechts 1 inlogpoging over 🚩🚨🚩 s.o.s.

m vr gr

  1. Sterken
icon

Beste antwoord door Jose_ 16 May 2021, 12:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @Grietus 

Waar probeer je precies op in te loggen? Is dat in den ESPN app, of website? Of ben je met het proces bezig om een ESPN account aan te maken en moet je deze nu koppelen aan je iTV abonnement?

Hoi Jeroen,

 

Via hun website, ik heb al een account aangemaakt echter bij het registreren van mijn abonnementsnummer en itv watch code geef de site van espn aan dat het onjuist is.

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @Grietus 

Dat is deze website dan als het goed is?

 

Als je op deze website de melding krijgt dat je PIN code niet correct is, dan zijn of je PIN code, of je iTV aboonementsnummer inderdaad niet correct.

Als je toch zweert dat je de PIN code correct invult, dan kun je deze het beste opnieuw instellen via je STB, of via Mijn KPN. Dan weet je 100% zeker wat de PIN code is en zou deze gewoon moeten werken.

Als het na het opnieuw instellen van de PIN code nog steeds niet werkt, dan zul je met de servicedesk contact op moeten nemen om verder uit te zoeken wat er aan de hand kan zijn. Dan zou er bijvoorbeeld in de logging gekeken kunnen worden waarom de PIN code wordt afgekeurd.

Code gewijzigd via mijn mobiel, geprobeerd om in te loggen met de nieuwe code helaas nu kan ik het pas met 24 uur pas weer proberen.

Ik ga morgen wel even bellen/chatten met de helpdesk.

(er was wel iets vreemd met de code want als ik hem wilde wijzigen in het menu zei het systeem dat het de verkeerde code was terwijl dit wel de juiste code was, vandaar dat ik de code heb aangepast met de qr code link op mijn mobiel)

In ieder geval wel bedankt voor je moeite.

M vr gr

Grietus Sterken

 

*edit Klopt dat is de website

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @Grietus!

Ik was benieuwd of je nog contact had gehad en of het inmiddels is gelukt om in te loggen op ESPN Watch?Â