Beantwoord

installeren tv ontvanger motorola vip 1963 lukt niet

  • 18 May 2019
  • 6 reacties
  • 254 keer bekeken

Ik krijg code f14 bij het installeren. Alle oplossingen op de website werken niet . Hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 20 May 2019, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @edwinf
Ruil die bejaarde Motorola om voor een moderne TV ontvanger via deze site.
Je zult dat wel thuis moeten doen. Je hebt dan ws. dinsdag een nieuwe.
Reputatie 7
Badge +22
@edwinf is het inmiddels gelukt om de TV ontvanger om te ruilen?
nee, dat lukt niet. De tool ziet alleen de werkende goede ontvanger maar niet de defecte tweede ontvanger
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @edwinf
Het snelste is als je even belt met 0800 0402
Je kunt ook wachten tot webcare dit overneemt.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @edwinf, welkom hier. Ik zie dat je inmiddels ook al contact met ons hebt gehad, klopt dat?

Ik zie dat je één tv-ontvanger hebt in het abonnement, dus die 1963 zal niet omgewisseld worden (aangezien je al 1 nieuwere hebt). Mocht je een extra tv-ontvanger willen, dan kan je dat bijvoorbeeld aanvragen via MijnKPN. Die 1963 kan natuurlijk retour.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb geen reactie meer van je gezien @edwinf dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!