Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineelinteractieve tv en haperend geluid
Goedenmiddag,ik heb KPN gebeld,een vraag gesteld op facebook maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag,het schijnt dat KPN alleen robots aan het werk heeft en geen menselijk contact wil.Ik heb namelijk sinds een paar maand dat ik mijn tv haperend geluid weergeeft en dan moet ik zo'n beetje om de week de boel ressetten is hier iets aan te doen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hoi Wilma!
Wat jammer dat het bij de andere ingangen zo moeizaam verloopt. Ik help je graag!
Om alles een beetje in kaart te brengen heb ik een paar vragen:
Wat jammer dat het bij de andere ingangen zo moeizaam verloopt. Ik help je graag!
Om alles een beetje in kaart te brengen heb ik een paar vragen:
- hapert het geluid op alle zenders? ( als de storing zich voordoet)
- Hoe is jouw tv kastje aangesloten? (lange kabels, of zitter er zogenaamde draadloze verbindingsets tussen)
- maak je gebruik van een aparte soundbar of gaat het geluid via je tv?
Goeenmiddag Ewin,ja tot nu toe doet alles het prima wil nog even een paar weken wachten want in het verleden moest ik zo'n beetje omde week de boel ressetten
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.