Beantwoord

Interactieve TV foutcode 562 oplossen

  • 28 August 2017
  • 30 reacties
  • 45323 keer bekeken

Goedemiddag,

Kan iemand mij een oplossing geven voor foutcode 562 ?
Alles al een paar keer opnieuw opgestart maar niets helpt.

Grietje

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 August 2017, 15:09

Bekijk origineel

30 reacties

Badge
Bij mij het zelfde verhaal.
De monteur zat met zijn handen in t haar en medewerkkng van de helpdesk kreeg hij niet.. ben een paar dagen op vakantie geweest en ga zo ervaren of alles weer voor elkaar is. Als dat niet zo is dan zit ik al een week zonder tv en internet......?
Reputatie 7
Badge +28
Wat een ellende Patrick 😞 Ik heb de storingsmelding opgezocht. Ik begrijp dat dit een grotere storing was op een bepaalde centrale bij ons. Het lijkt inmiddels opgelost en ik zie bij jou ook weer internet en TV. Is alles weer in orde?
Badge
Ja inmiddels is het opgelost maar het heeft dus een week geduurt. Het valt mij op dat er zeer slechte communicatie is tussen de helpdesk, monteur en centrale. De monteur constateert dat er geen storing zit bij de klant. Dit wordt gemeld en er wordt vervolgens gezegd er een grote storing is en dat ik niet de enige was.
Vervolgens bel ik een week later naar de helpdesk en de medewerker meld dat de storing bij de klant zit. Dit leest hij in het dossier. Heel raar vind ik dit....... uiteindelijk is mij afgelopen donderdag verteld dat er een kabel is gereset????? Dat kan dus ook? Waarom niet meteen handelen? Niet meteen maar denken dat het bij de klant ligt. Heb 5x het riedeltje aan moeten horen van, zit de stekker er in, modem opnieuw opstarten of resseten enzz Dat is na 1x genoeg dus kun je aannemen dat het een groter probleem is. Oh ja.... we zijn nu weer een paar dagen verder maar nog steeds niets gehoord van kpn. Excuses voor het ongemak bijvoorbeeld of een compensatie...? Een week geen tv internet gehad in de herfstvakantie. Kids not happy??? en ik ben er even klaar mee...
Reputatie 7
Badge +28
Dat is ook heel vervelend. Het is niet altijd duidelijk waar het probleem zit, daarom worden er een aantal testen altijd uitgevoerd. Als je vervolgens nog een keer belt is het niet de bedoeling om dat allemaal nog eens langs te gaan, laat staan vijf keer.

Een vergoeding is zeker op zijn plaats en tegenwoordig ook wettelijk vastgelegd. Je kunt op deze pagina een vergoeding aanvragen: Vergoeding bij een netwerkstoring. De storingsmelding staat nog open tot vanmiddag 16:00 ter controle, na die tijd kun je dit formulier gebruiken.

Mijn excuses dat het zo is gelopen. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat alles weer goed functioneert.
Badge
Beste Joran eigenlijk vind ik dat de omgekeerde wereld....
Heb er veel tijd in gestoken in die week want contact opnemen met mij ho maar. En dan mag ik ook nog zelf achter een vergoeding aan????? Eigenlijk schandalig?

Reageer