Vraag

interactieve tv: kan niet opnemen en modem niet zichtbaar

  • 21 July 2021
  • 11 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik wil alleen maar dat een technicus mij belt bij klantenservice kom ik niet verder

het probleem kort  kan niet opnemen en modem niet zichtbaar

 

Met vr groet Aad Pieterson


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid + topic naar juiste board verplaatst


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk merk ontvanger heeft u? Dat is toch geen Motorola mag ik hopen?

Werkt gewoon live tv kijken wel goed?

Wat bedoelt u met "modem niet zichtbaar"?
 

Moet ik nu een discussie hier gaan voeren heb ik via klanten service al tig keren gedaan

Ik heb gewoon alles van kpn met een nieuw app is mijn modem niet zichtbaar lijkt mij duidelijk

Kan ook niet opnemen dan moet ik 15 min wachten dan weer 24 uur maar er gebeurt niets

Met vr groet Aad Pieterson

Reputatie 7
Badge +24

Welke abonnement heeft u? En heeft u glasvezel?

Kan u mij niet bellen

Ik dacht dat dit een forum was voor oplossingen ik heb alles in 1 en een telefoon aansluiting maar dit heeft niets met mijn probleem te maken er zit ergens bij kpn iets fout en ze lossen het niet op 

met vr groet Aad Pieterson

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Aad Pieterson 
Dit forum biedt inderdaad oplossingen, maar we hebben geen kristallen bol.
Wij kunnen niet zien of weten wat je hebt voor apparatuur en wat er al aan gedaan is.
Hoe meer je verteld hoe beter we kunnen helpen.
Bellen gaat hem niet worden daar hoef je niet op te rekenen, dan zul je zelf moeten bellen, maar dat heb je al gedaan en geen resultaat begrijp ik.

Dus:
Welke Experiabox (modem) heb je en welke lampjes branden er in welke kleur?
Welke TV-ontvanger heb je, type staat of achterop of onderop of aan de voorkant
Heb je wel internet?

Ook kan het helpen als je je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel zet  Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Vanwege privacy en forumregels niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken

Kijk dat is nu net het probleem ik vraag niet voor niets om een technicus die mij belt .jullie vragen allemaal dingen die er niet toe doen Er is een monteur bij mij thuis geweest en bij mij is alles in orde die belt dan en dan krijg ik als antwoord over 24 uur is alles in orde maar dus niet (heb ik al meerdere keren gehoord)

Het probleem zit bij de KPN en ze lossen het niet op

Kan niet opnemen en modem (v10) is niet zichtbaar.

 

Met vr groet Aad Pieterson

@Aad Pieterson Wat hierboven ook al vermeld is, dit is een forum voor en van klanten die elkaar helpen met oplossingen. Het forum wordt ondersteunt door moderators van KPN, die u verder kunnen helpen mits uw gegevens in uw profiel staan ( Naam, postcode,huisnr,abonneenummer ). U gaat niet gebeld worden door een technicus van KPN, maar als u uw probleem hier aangeeft kunt u verder geholpen worden door medeforum leden met veel kennis. Alternatief voor het niet zelf meer willen bellen is chatten met de klantenservice via Contact en klantenservice | KPN

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk ook dat je die technicus wel kunt vergeten.

En die app, waarin u het modem niet ziet, daarvan is bekend dat die niet altijd goed werkt en vol eigenaardigheden zit. Je kunt die app mijns inziens beter niet gebruiken. Heeft toch geen meerwaarde.

Reputatie 7
Badge +17

@Aad Pieterson ik wil me aansluiten bij bovenstaande berichten. Voor telefonisch contact zal je moeten bellen met 0800-0402. We kunnen vanuit het forum niet uitbellen. Wel zou ik voor je naar de problemen kunnen kijken. Daarvoor heb ik dan wel je gegevens nodig. Zoals door @huistijger aangegeven kan je daarvoor je profiel invullen. Het is goed te begrijpen dat je wilt dat dingen gewoon goed werken. Ook is het te snappen dat als dit niet zo is je zo weinig tijd mogelijk wilt steken in een passende oplossing Ook van onze kant is dat zo. Het is absoluut geen onwil of plagen. Iedereen die in het topic heeft gereageerd heeft dat gedaan om je te helpen weer gewoon op te kunnen nemen. Ook ik wil graag helpen.Laat je weten of we je hier verder kunnen helpen? 

Ben vanmorgen in KPN winkel geweest die zei dat ze het opgelost had thuis nog even resetten dan moest alles het weer doen nee dus .Toen werd ik gebeld door iemand van KPN (het kan dus wel)en geloof het of niet opnemen doet het weer ze regelde het zo Uw forum biedt geen oplossingen jullie moeten beter luisteren en niet alles per internet regelen luisteren naar een klant!!!

Hierbij eindig ik deze discussie

Met vr groet Aad Pieterson