Vraag

Interactieve TV op vaste PC werkt niet

  • 11 February 2019
  • 5 reacties
  • 230 keer bekeken

Als ik op mijn vaste PC met Edge interactieve TV probeer te kijken via de link ‘https://www.interactievetv.nl/welkom’ wordt ik om emailadres en wachtwoord gevraagd.
Ik vul daar de waarden in die ik ook voor mijn KPN gebruik (andere heb ik niet) en krijg dan de foutmelding ‘KPN ID tijdelijk niet bereikbaar. ’ Mijn email adres is al geregistreerd als KPN ID.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Paul, welkom op het forum! Je gebruikt dan dezelfde inloggegevens als waarmee je op het forum inlogt?

Rechtsboven het inlogscherm staat de optie "Login met abonnementsnummer". Kun je daarmee wel inloggen? Deze gegevens kun je (indien nodig) in MijnKPN zien. MijnKPN direct inloggen | Regel alles snel & eenvoudig | KPN
Ja, met abonnementsnummer en pincode lukt het inderdaad wel. Bedankt.

Toch raar, als er gevraagd wordt om een email adres, en je dan een foutmelding krijgt.
Stom toevallig deze melding? Als ik goed op de hoogte ben is deze inlog mogelijkheid vrij nieuw ik heb meer topics over het tijdelijk niet beschikbaar zijn van KPN ID langs zien komen.

Inderdaad, precies die melding.
Lijkt me toch een foutje ergens, want de melding krijg ik al een week
Reputatie 7
Badge +28
De developers zijn dit ondertussen aan het uitzoeken. Het is me niet helemaal duidelijk of dit verkeerd gaat bij bepaalde accounts of dat het bijvoorbeeld een browserprobleem is. Met MijnKPN/KPN ID zelf lijkt geen probleem te zijn. Ik kom er op terug zodra ik meer weet, tot die tijd even inloggen met abonnementsgegevens 🙂

Reageer