Beantwoord

Interactieve tv stottert bij terugkijken,na pauze en bij opnames

  • 19 January 2019
  • 43 reacties
  • 995 keer bekeken

Goedenavond,

Wij hebben nu al tijdje last van dat onze opnames, nadat we live tv op pauze hebben gezet of dat we terugkijken dat het beeld stottert en het geluid doorloopt.

We hebben de itv kastjes al omgewisseld, al herstart, al de software opnieuw geladen zoals in een ander topic gemeld, router herstart. Maar niks mag baten.

Wat kunnen we nog doen?
Kastje is bedraad aangesloten.
icon

Beste antwoord door Lindabekkema 23 January 2019, 18:53

Bekijk origineel

43 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Bij deze ingepland Linda, hopelijk vindt de monteur de oorzaak.
Top! Bedankt voor zover, ik hoop ook dat het snel opgelost is!
Reputatie 7
Badge +24
Laat het ons weten 🙂
Monteur vandaag langs geweest, storing speelde eerst niet, stresstest uitgevoerd, tweede tv aan gezet met opname terugkijken en toen was het er weer, modem was al vervangen, maar dat was niet de oplossing.
Toen het glasvezel kastje vernieuwd naar nieuwste model, daarna was het over!

Zit nu een opname terug te kijken, en het loopt gewoon weer goed!

Top en snel geregeld!
Reputatie 7
Badge +24
Linda, zojuist geprobeerd om je telefonisch te bereiken. Helaas niet gelukt. Werkt alles nu naar behoren na het bezoek van de monteur?
Ow was jij dat 🙂 ik was even aan het eten.
Maar we zijn nu weer aan het terugkijken vanaf de tvgids, nog geen stotter gehad!
Gaat dus top!
Reputatie 7
Badge +24
Ow was jij dat 🙂 ik was even aan het eten.
Maar we zijn nu weer aan het terugkijken vanaf de tvgids, nog geen stotter gehad!
Gaat dus top!


Dat was ik inderdaad, hehe. Fijn om te lezen. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.

Ow was jij dat 🙂 ik was even aan het eten.
Maar we zijn nu weer aan het terugkijken vanaf de tvgids, nog geen stotter gehad!
Gaat dus top!
Dat was ik inderdaad, hehe. Fijn om te lezen. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.

Helaas, mijn man zei dat hij vanmiddag weer stotterde met opname terugkijken, geluid ging door, beeld stond stil, momenteel kijken we via de tvgids terug maar dat loopt ook niet helemaal soepeltjes, stottert af en toe dan. Maar dat herpakt zich wel goed. Maar het is nog niet in orde...
LLive tv pauzeren en dan weer verder gaat ook stotteren...
Goedenavond,

Wij hebben vorige week een monteur gehad vanwege onze stotterde tv, maar het speelt nog steeds als we uitzendingen terug kijken via de tv gids, opnames of live tv pauzeren.

We hebben al een nieuw modem v10a, nieuw glasvezel kastje, maar dat is dus nog niet de oplossing. We hadden vorige week alles getest en toen niet meer gehad. Maar dag erna begon het weer.

Monteur gaf aan als het weer kwam, moesten we weer bericht achter laten. Dus bij deze 😉

*Admin: Vraag samengevoegd met bestaand topic

KKan dat signaal ook niet bij mij getest worden? Heb hetzelfde probleem...

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Goedenavond,

Omdat ik geen reactie krijg op.mijn vorige topics, hierbij nog 1. Ik blijf stotter tv houden.
BBij terugkijken, opnames en live tv pauzeren.
Terugschakelen van opnames/terug kijken stotterr de tv ook bij live tv.

Modem is vorige week vervangen, glasvezel kastje ook al, we dachten dat het opgelost was, maar sinds vorige week donderdag was het er weer. Ik kan niet eens knap een programma opstarten voor mijn kinderen!

Ja ik ben een beetje boos nu. Maar als je al heel lang niks kan terugkijken ben je het wel een keer zat...

Mijn series, films moet ik missen die ik opneem, we zijn het zat.

*Admin: Vraag samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Lindabekkema, Wat rot dat het probleem weer terug is. Begrijpelijk dat je een beetje boos bent en het wel gehad hebt. Ik wil nogmaals een monteur langs laten komen en zal erbij aangeven dat alles in huis al eens is gecontroleerd en benadrukken om eens te kijken of de oorzaak te vinden is in de centrale. Kun je en aantal momenten doorgeven deze en volgende week wanneer er een monteur kan langskomen?
Goedemorgen,

Ik ben zelf altijd woensdag en donderdag vrij. Liefst in de middag vorige keer was het tussen 3-5 dat is een mooie tijd
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb voor nu weer een afspraak met de monteur ingeland op woensdag 6-02 tussen 15.00 en 17.00 🙂 Hopelijk wordt dit keer het probleem wel gevonden in huis of in de centrale. Houd je ons in dit topic op de hoogte?
DDoe ik!
Ik hoop dat het nu definitief opgelost wordt.
Helaas nog niet opgelost, monteur zag wel in de gegevens dat de tv stottert met itv, maar op het moment dat hij er was gebeurde er niks.

Overleg gehad, ander itv kastje gehad,maar helaas niet gewenste effect, had een direct nummer gehad, deze gebeld, code doorgeven, ligt nu bij de afdeling netwerk, ben benieuwd! Ligt niet in ons huis maar ergens anders. Misschien dat het aan de glasvezel ligt of wat anders, maar dat hoor ik nog.

Het is in ieder geval vrij complex...helaas.
Reputatie 7
Badge +19
Wat jammer dat het nog niet is opgelost. Wel geruststellend dat het probleem in behandeling is bij mijn collega's. Ze zullen vast hun uiterste best doen om een oplossing te zoeken. Helaas nog even afwachten dus. Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag.

Reageer