Beantwoord

Internet en bellen uitbreiden met tv. Korting mogelijk?

  • 21 August 2019
  • 9 reacties
  • 452 keer bekeken

Heb momenteel internet en bellen van KPN.
Als ik dit nu uitbreid met TV en Digitenne krijg ik dan ook korting en hoeveel?

eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijk topic

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door PeterG 24 August 2019, 13:23

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +19
Je kunt het terug vinden in mijnkpn. Of even bellen met de klantenservice. 0800-0402.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @JacquesL Je kunt zeker even bellen met de klantenservice en mocht je het willen kan ik je ook in contact brengen met een collega die je meer kan vertellen. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo Bart. Heb al met de klantenservice gebeld, maar bij uitbreiding van het pakket heb je geen recht op 3 of 6 maanden korting, gratis Fox sport of een gratis monteur voor de installatie.
Je komt er dan dus bekaaid af.
Bedankt voor jouw reactie.
Als je er interactieve tv bij neemt én je hebt ook al een mobiel abonnement bij KPN dan kun je gewoon (gratis) Fox Sports kiezen als KPN Compleet-pakket.

Je dient dus wel minimaal ook één KPN mobiel abonnement te hebben voor gratis Fox Sports.
Jammer Peter, ik heb geen mobiel abonnement bij KPN.
Oh, jammer, ja.

Maar als je FS eredivisie wilt zien is KPN niet zo duur: € 12,99 voor alle 6 FS zenders. FS 1 in het basispakket**.
En Ziggo is € 14,95 voor alleen de 3 eredivisiezenders! € 2 duurder voor minder!

Alleen eredivisie kanalen is het goedkoopst via televisie (en dus ook internet via hen) bij T-mobile.
Hier ook FS 1 in basis** en ook nog € 7,50 voor FS 2 en 3.
Alle 3 de eredivisiekanalen is dan € 10.

**Bij deze providers is het zo dat er € 2,50 wordt gerekend in het abonnement, voor alle abonnee's, voor FS 1.

Interactieve tv van KPN bij internet: € 10 extra per maand. + € 12,99 voor FS kom je op € 22,90 meer dan internet only. Verder kun je bij Interactieve TV ook nog voor € 5 per stuk per maand Digitenne bijhuren.
Heb je een andere provider dan kost (de eerste ontvanger voor) Digitenne € 17,00. (los Digitenne-abonnement)

Nota Bene
Heb je nu Internet only bij KPN en (digitale) televisie bij Ziggo of andere kabelaar dan ben je nu al extra duur uit.
Peter bedankt, ik ga het me uitzoeken.
Gr. Jac
Reputatie 5
Wat heet goedkoper bij KPN. Iedereen betaald (zoals ook aangegeven) al een FOX-straf-taks van minimaal €2,5 per maand! En dan kan je ook nog wat vinden van het aanbod van Ziggo en de beeldkwaliteit (waar KPN dus niet aan kan tippen). Kortom, het verdienmodel om alles bij KPN te stoppen, daar zou je nog wel eens over moeten nadenken. En niet bepaald iedereen zit te wachten op dat mottige voetbal.
Reputatie 2
Soortgelijk zojuist meegemaakt....
Ik wil mijn huidige Thuis pakket verhogen (van Basis naar Normaal) tevens komt mijn mobiele abonnement voor verlenging in aanmerking...tijd dus om 's te shoppen, te beginnen bij KPN..


Lang verhaal kort te houden, ik heb in 3 contact-momenten 2 verschillende aanbiedingen gekregen(waaronder 9 maanden korting).....en er dan op terug komen, dat kan,alleen zegt KPN dan sorry, foutje van de medewerker.....de wijziging voor thuis kan uitsluitend onder de huidige (korting-) afspraken, 3 maanden voor afloop huidig contract bellen voor nieuwe aanbieding is dan verstandiger om te doen, anders loopt u nieuwe korting mis....

Ik begrijp dit dus niet, klant wil blijven (incl. pakket verhogen en mobiel verlengen) zegt men in feite dat kan , maar als het nu doet koste het centjes....nog even wachten en weer contact opnemen en aanhoren welke aanbieding dan mogelijk is (zonder zekerheid dat er een loopt)....

Ik twijfel......

Reageer