Beantwoord

ITV app geeft zwart beeld

  • 8 August 2020
  • 37 reacties
  • 5203 keer bekeken

Ik heb inmiddels de app ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas.

Zowel iPad als iPhone. Wel geluid, geen beeld! dwz zwart!

Overigens,, overal de laatste update uiteraard..

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Natasja 18 August 2020, 16:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @rolliebollie. Welkom hier op het Forum. Er is sinds deze week een nieuwe update beschikbaar voor iOS. Wil je de app eens updaten op zowel je iPad als iPhone? Ik lees graag of je na de update wel weer beeld hebt. Als dit niet het geval is, wil je dan testen of je via je browser wel beeld hebt? Laat verder ook weten welk model iPhone/iPad je hebt en op welke iOS versie deze draaien. Vul ten slotte je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder en geef een seintje als je dit hebt gedaan. 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @rolliebollie. Gezien je niet meer in dit topic hebt gereageerd, ga ik ervan uit dat het updaten van de app het probleem heeft opgelost. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, lees ik het graag. 

Op de KPN ITV app op ipad en iphone spelen de zenders van fox sports en ziggo sport zeer slecht af.

Zender opzetten duurt langer dan normaal en doet het meestal niet of zeer slecht.

Als het een keer werkt is het maar voor een paar minuten, soms nog korter.

heb de laatste versie draaien.

gaarne Uw oplossing.

 

Wat een waardeloze app van KPN. In plaats van lekker de hele dag voetbal kijken ben je bezig om de app aan het werk te krijgen. Beeld blijft zwart of valt na 30 seconden uit.

Reputatie 1

Wat een ellende met de app. Beeld blijft zwart. Af en toe heb ik geluid, meestal niet.

Beeld blijft zwart gaat dit nog opgelost worden?? Ned. 1 werkt wel maar voetbal waar we extra voor betalen niet.

Waardeloze app. Waardeloze service. 

Nieuwste updates geïnstalleerd. 

Geen beeld wel geluid… echt 😒 

Waardeloos

Ontzettend storend zo'n niet functionerende app! Alle updates zijn uitgevoerd, veel zenders doen het normaal maar bij Fox geen beeld en soms wel geluid..

Reputatie 1

Echt frustrerend dit. Eerst mag je via Foxsports niet meer online van je abonnement gebruik maken, nu werkt het via KPN ook niet meer. Weer een middagje voetbal verpest.

Ben net overgestapt op KPN doordat ze glasvezel aanbieden. Heb er nu al spijt van. App werkt niet heb zwart beeld op fox sport maar wel geluid. Waardeloos !!!!

Hier zelfde probleem. Je mag toch wel wat beters verwachten van de app! Zeker omdat je extra moet betalen om te voetbal te mogen zien. Dan zou het zijn zijn als je het dan ook daadwerkelijk kuntzien!!

Zelde probleem

Ik heb al weken last van de slecht werkende app. De app opent prima maar wil je vervolgens live tv kijken of een programma terug kijken dan werkt het niet. Vaak heb ik wel even geluid maar geen beeld. Aan bovenstaande reacties te zien ben ik niet de enige met dit probleem. Wordt er naar een oplossing gezocht vanuit KPN? 

Zwart beeld in de app maar wel geluid. Hoe kan dat?

Hallo, ik wil Ajax Liverpool lijken maar heb n zwart beeld ? Wat is de oplossing?

Vandaag overgestapt naar kpn internet en tv. Begin er spijt van te krijgen. De iTV app werkt niet. Zwart beeld op zowel mijn iPhone SE 2 2020 iOS14.1.  Als op mijn iPad. Waardeloos

Hallo, ik wil Ajax Liverpool lijken maar heb n zwart beeld ? Wat is de oplossing?

 

Ik zit met hetzelfde probleem. Afgelopen weekend zwart beeld bij Ajax bij Fox Sports 2, nu weer bij SBS. 

 

Het is ongelofelijk, hoe kan het dat dit niet werkt? Zeer ontevreden over de eerste week KPN. 

Bij mij doen nederland 1, 2 en 3 het altijd. De rest zelden! Momenteel alles zwart beeld. Ik heb geupdate.

Reputatie 7
Badge +25

Hi all, excuses voor het late reageren. Ervaren jullie nog steeds zwart beeld, maar wel geluid de laatste paar dagen? Er is inmiddels een update (versie 7.2) uitgebracht waarbij dit hopelijk is opgelost.

Nog steeds geen beeld en wel geluid, met glasvezel. Maakt niks uit. Geen ajax dus….;-). Al weken een probleem en net nieuwste update gedaan iOS 14 

Reputatie 7
Badge +25

Nog steeds geen beeld en wel geluid, met glasvezel. Maakt niks uit. Geen ajax dus….;-). Al weken een probleem en net nieuwste update gedaan iOS 14 

Hi @Buzzoff, glasvezel is inderdaad irrelevant. Welke versie van de iTV app gebruik je (profiel → hulp & ondersteuning)? 

Ik gebruik versie 7.2.3. Hopelijk kan dit worden opgelost.

Reputatie 7
Badge +25

Ik gebruik versie 7.2.3. Hopelijk kan dit worden opgelost.

Vreemd! Ik heb na die laatste update nog geen nieuwe meldingen weer gezien. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Welke iPhone/iPad gebruik je?

Ik ervaar ook een zwart beeld met de app. Zeer frustrerend. Zowel met iOS als Android. In de browser doet hij het wel. Dit is al een paar weken het geval. Graag oplossen.