Beantwoord

iTV app updaten lukt niet op mobiel met Android 6.1.0

  • 7 June 2021
  • 6 reacties
  • 85 keer bekeken

ik heb een mobiel met android versie 6.1.0 erop en kan kpn itv niet meer updaten.  Heeft iemand een oplossing hiervoor?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt.

icon

Beste antwoord door 4MRs 16 June 2021, 07:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier @4MRs! Leuk dat je je vraag hier stelt. Je zou de app moeten kunnen updaten. Hij is immers beschikbaar voor apparaten met Android 5 of hoger! Wat voor melding krijg je te zien als je de app wilt updaten? 
Kun je de app handmatig updaten als je dit via de Playstore probeert? 

Reputatie 7

Er zijn meerdere berichten van mensen die een melding krijgen dat de app geupdate moet worden en waarbij dat dan niet lukt.

Bij velen werkt de update dan wel door de app in de Google Play Store te selecteren en vanuit de Google Play Store de update te starten. 

Welkom hier @4MRs! Leuk dat je je vraag hier stelt. Je zou de app moeten kunnen updaten. Hij is immers beschikbaar voor apparaten met Android 5 of hoger! Wat voor melding krijg je te zien als je de app wilt updaten? 
Kun je de app handmatig updaten als je dit via de Playstore probeert? 

Ik krijg enkel de melding 'jammer niet gelukt, probeer het nog een keer ' Maar het lukt nooit, hoe vaak ik het ook probeer. Ook niet als ik het rechtstreeks via de Playstore probeer. 

Reputatie 7
Badge +17

Dan kun je nog één ding proberen; namelijk de app verwijderen en opnieuw te installeren. Heb je overigens wel voldoende ruimte vrij op je telefoon? Dit kan ook een reden zijn waarom de app niet update!

Heb een andere app die ik ook niet meer kon updaten verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en daarna werkte alles weer. Opgelost dus.😊

Reputatie 7
Badge +17

Cool!