Beantwoord

iTV app werkt niet goed

  • 3 November 2019
  • 5 reacties
  • 95 keer bekeken

Badge

Iedere keer als we itv online willen kijken op de tablet werkt deze niet. Hierover hebben wij al heel veel contact gehad. Iedere keer wordt eraan gewerkt. We hebben juist itv online omdat mijn man als vrachtwagen chauffeur dan onderweg ook tv kan kijken. Hij is nu aan het proberen naar de formule te kijken maar dit lukt niet. Hoe kan dit opgelost worden want dit geeft enorme frustraties 

icon

Beste antwoord door Susan_ 5 November 2019, 19:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Ad en Saskia 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met ITV online app, welke merk tablet heb je? En welke versie draait er op je tablet, iOS of Android?

Badge

een Lenovo met de android versie erop. 

 

Reputatie 7
Badge +22

een Lenovo met de android versie erop. 

 

Welke Android-versie is het? 🤔

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Ad en Saskia, bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet fijn dat de iTV app niet werkt op de momenten dat je het juist nodig hebt. Dat kan ik heel goed begrijpen, vooral als je een bepaald programma of bepaalde sport wil volgen op bepaalde tijden en in een vrachtwagen zit. Ik kijk graag mee of we dit kunnen oplossen.

Kan je aangeven of er op dat moment een foutcode in beeld komt? Of kan de app niet eens opgestart worden? Daarnaast is het inderdaad belangrijk om te weten welke Android versie erop staat. De iTV app werkt op Android vanaf de versie 5.0 en hoger.

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Ad en Saskia, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen? Of heb je een Android versie lager dan 5.0, wat betekent dat het niet gaat werken?

Reageer