Beantwoord

iTV ontvanger blijft updaten

  • 19 October 2021
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Mijn kpn itv ontvanger blijft updaten, nu al ruim anderhalve dag blijft hij in een eindeloze loop hangen.

Op eerdere fora zag ik dat een harde reset zou moeten werken, maar links naar hoe dit moet geven een error 404.

hoe los ik dit op?

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 19 October 2021, 19:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @NickR17,

Welke merk en type tv ontvanger heb je? 🤔

@Dennis Schreve een ZTE ZXV8001

BVD!

Mijn kpn itv ontvanger blijft updaten, nu al ruim anderhalve dag blijft hij in een eindeloze loop hangen.

Op eerdere fora zag ik dat een harde reset zou moeten werken, maar links naar hoe dit moet geven een error 404.

hoe los ik dit op?

Als hij in een eindeloze loop zit ook na een harde reset, dan zit er waarschijnlijk een fout in de bios (of gerelateerd hieraan). Niets aan te doen dat voor KPN minder kost dan een nieuwe naar jou te sturen. Gewoon even bellen met het gratis nummer 0800-0402 komt met jou probleem waarschijnlijk snel in orde. (Maar niet vandaag meer, zal echt een nieuwe moeten worden opgestuurd).

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve een ZTE ZXV8001

BVD!

@NickR17 De tv ontvanger achterop eens uitzetten, daarna weer aan. Zodra je blauw beeld krijgt de POWER-knop ingedrukt houden tot je krijgt te zien dat je de software kan verwijden. Een paar keer op de POWER-knop drukken totdat je op ‘software verwijderen’ staat, daarna de POWER-knop ingedrukt houden om de software opnieuw in te laden en te installeren. 

Reputatie 7
Badge +17

Houd je ons op de hoogte @NickR17? Mochten de handelingen -die goed advies zijn- geen oplossing bieden, dan kijk ik graag met je mee. Hier heb ik je gegevens voor nodig. Postcode, huisnummer, serienummer ontvanger, en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. Je kunt je gegevens invullen in je Forumprofiel. Ter info: Alle vakjes waar privé bij staat, zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators. 
​​​
Hoor graag van je!Â