Beantwoord

ITV op vakantie

  • 8 April 2019
  • 6 reacties
  • 231 keer bekeken

Een vraagje. Ik heb alles in 1 van KPN. Dus ook ITV. Als ik met de camper weg ben, kan ik dan op een databundel op de smartfoon van mijn vrouw van bijvoorbeeld Tele2 of van een andere provider ITV gebruiken?
icon

Beste antwoord door wjb 8 April 2019, 11:31

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Volgens mij moet dat kunnen @Kkaptijn, want je logt in met de gebruikersnaam en wachtwoord die je hebt bij KPN.
Reputatie 7
Dat is inderdaad geen enkel probleem, maar realiseer je wel dat het een behoorlijke aanslag op de databundel kan zijn, de iTV app slurpt data.
Reputatie 7
Badge +22
Dat is inderdaad geen enkel probleem, maar realiseer je wel dat het een behoorlijke aanslag op de databundel kan zijn, de iTV app slurpt data.
Inderdaad! Zie hier:

dank jullie wel. Het is alleen voor op vakantie. Als je dan een bundel van 20 gig hebt of een onbeperkte dan is 1 gig per uur goed te doen lijkt me.

Bedankt.
Reputatie 7
dank jullie wel. Het is alleen voor op vakantie. Als je dan een bundel van 20 gig hebt of een onbeperkte dan is 1 gig per uur goed te doen lijkt me.
Bij een "onbeperkt bundel" heb je in Nederland onbeperkt maar in de andere landen van de EU is dit evenredig met de prijs van het abonnement en in de praktijk is dat veelal zo'n 10GB.
Reputatie 7
Badge +22
dank jullie wel. Het is alleen voor op vakantie. Als je dan een bundel van 20 gig hebt of een onbeperkte dan is 1 gig per uur goed te doen lijkt me.

Bedankt.

@Kkaptijn als je op vakantie bent, (EU) ga dan eerst effe met de app naar: je profiel:


Instellingen:


Beeldkwaliteit:


3G / 4G:

]

Dan kun je je videokwaliteit instellen. 😉👍🏼

Reageer