Beantwoord

Kan ik de nieuwe 4K TV ontvanger krijgen?

  • 8 October 2019
  • 7 reacties
  • 502 keer bekeken

De omgekeerde wereld , vandaag een medewerker via de chat gesproken over de nieuwe Broadcom 72604BO met dolby atmos deze krijg je vanaf 1 Oktober bij een nieuw 4K abo . Nu heb ik de oude 4K settopbox , en vroeg of ik in aanmerking kon komen voor de nieuwe . Het antwoord vond ik wel heel erg apart , het is alleen mogelijk als u oude kapot is . Nee mijn oude 4K settopbox is niet kapot en werkt prima , maar ik vind het een beetje vreemd dat nieuwe klanten het nieuwste van het nieuwste krijgen . Terwijl er maar zeer weinig mensen zijn , die met hun receiver daadwerkelijk dolby atmos kunnen afspelen . De medewerker zei ook , dat hun niet de bevoegdheid hadden om deze om te ruilen . Dus ik vroeg kan ik mijn oude 4K settopbox wel omruilen bij de KPN winkel , nee was ook niet mogelijk . Ik ben al heel lang klant bij KPN maar dit is toch echt de omgekeerde wereld , een trouwe klant kan en mag niets . En een nieuwe klant krijgt iets (dolby atmos) waar hij niks mee doet of zelfs nog nooit van gehoord heeft . Wie kan via dit forum wel iets voor mij betekenen . Fijne dag nog mvg Guido
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 October 2019, 10:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Apparatuur die niet kapot is, word niet omgeruild. Dat is altijd al zo geweest. Logisch ook, want dat gaat veel te veel kosten. Is ook totaal niet duurzaam. Wat moet KPN met die oude kastjes? Die gaan de schroothoop op. Dat is een vreselijke verspilling.
We mogen toch hopen dat deze niet de schroothoop op gaan uit milieu oogpunt al vrees ik dat het wel zo is net als alle oude motorola's de shredder in gaan of iets beter uitelkaar geschroefd.

Terug naar het onderwerp bij geen enkele provider werkt dat zo.

De omgekeerde wereld is de tv ontvanger omruilen zonder dat deze defect is alleen maar omdat je geen Netflix kan kijken via dat ding, dat kan vreemd genoeg wel zonder problemen.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Guido, welkom terug! Ik kan me voorstellen dat je graag de nieuwe ontvanger wilt. Het is alleen waar wat Nick en Galdor al aangeven. Als we nieuwe apparatuur introduceren wordt die in eerste instantie geleverd bij nieuwe klanten. Daarna komt het langzamerhand beschikbaar voor serviceleveringen. Dat zijn de ruilingen die we doen bij defecten en dergelijke. Het is dan ook niet mogelijk om op dit moment jouw ontvanger om te wisselen. En, zelfs als het wel kon, het is niet van te voren te zeggen wat je er dan voor terug zou krijgen.


We mogen toch hopen dat deze niet de schroothoop op gaan uit milieu oogpunt al vrees ik dat het wel zo is net als alle oude motorola's de shredder in gaan of iets beter uitelkaar geschroefd.

Apparaten die terug komen worden gesorteerd in modellen die we nog uitleveren en welke niet. De up to date modellen worden nagekeken, waar nodig hersteld en/of voorzien van nieuwe onderdelen en die leveren we vervolgens ook weer uit. Oude modellen, of huidige die niet meer hersteld kunnen worden, worden op milieuvriendelijke wijze afgevoerd en verwerkt. Zodat er ook zo veel mogelijk gerecycled wordt en dergelijke.

De omgekeerde wereld is de tv ontvanger omruilen zonder dat deze defect is alleen maar omdat je geen Netflix kan kijken via dat ding, dat kan vreemd genoeg wel zonder problemen.

De Motorola 1853, waar het hier om gaat, ruilen we in een specifiek geval om ook als er geen defect is. Dit omdat op deze ontvanger Netflix kijken niet mogelijk is. We bieden klanten de mogelijkheid om Netflix af te nemen via hun KPN factuur. Als we dat doen, moeten klanten ook de mogelijkheid hebben om via ons Netflix te kijken. Vandaar dat wij de garantie geven dat alle klanten in ieder geval één ontvanger krijgen waar Netflix op te kijken is. Vandaar dat de 1853 dus wel omgeruild kan worden via de servicetool op de website.

De service bij Kpn is al veel langer om te huilen als je een bestaande klant bent.

Niet alleen met dit verhaal.

Hoi @Jasper1982 ,


Wat heet oud.
2 jaar geleden 11 Oktober 2019
Misschien beter om een nieuw topic aan te maken.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb overigens nog nooit van een "Broadcom 72604BO" gehoord. Mijn grote vriend Google ook niet.

 

Hoi @Nick83 

 

Ik heb overigens nog nooit van een "Broadcom 72604BO" gehoord. Mijn grote vriend Google ook niet.

 

Deze misschien, Geen idee of het ook deze is.
De nieuwe tv-ontvanger kan veel scherper beeld weergeven door de nieuwe snelle Broadcom 72604B0 chipset en is geschikt voor 4K HDR en Dolby Atmos.Â