Beantwoord

Kan niet inloggen op KPN iTV app

  • 19 July 2021
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Reputatie 1

ik kan niet inloggen op de app van mijn telefoon

als mijn app op de tv aan het draaien is?

hoort dit zo?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 19 July 2021, 22:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

 Beste @Fijneman,

Welke melding krijg je te zien op jou mobiel, is het Android of iOS? En als je de app afsluit op de TV kun je dan wel kijken op jou mobiel? Want de grens is dat je maximaal op 5 apparaten tegelijk kunt kijken. Ben je over de 5 heen, dan werkt nummer 6 niet.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Fijneman, welkom! Hoe staat het er nu voor? Is het gelukt? Welke telefoon heb je? En heeft deze de nieuwste updates? Heeft de app ook de nieuwste updates? Het werkt wel gewoon als je de app op de tv niet aan hebt staan? 

Reputatie 1

ja het is gelukt het wachtwoord wilde niet lukken na een reset weer wel

Reputatie 7

Top, dat is goed om te lezen. Veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.