Beantwoord

Klacht over het omruilen van de tv-ontvanger voor een nieuwe

  • 3 July 2019
  • 27 reacties
  • 1167 keer bekeken

Mijn tv ontvanger functioneert niet goed. Nu ben ik verplicht om eerst het oude kastje in te leveren voor dat ik het nieuwe meekrijg! Dus loop ik het risico dat ik helemaal niets meer heb. Wie garandeert mij dat het nieuwe kastje wel goed functioneert? Niemand! Ja een medewerker die zeer stellig beweert dat het ALTIJD goed gaat. Wat een buitengewoon slechte service.

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Noordzee 3 July 2019, 20:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Zou het niet klantvriendelijker zijn om in het nieuwe pakket een sticker mee te geven met het adres en verzoek om deze te gebruiken bij het terugsturen ; "sommige"bedrijven doen dit ook 😄
Reputatie 7
Badge +30
Dat is zeker een optie, alleen heeft KPN daar nu niet voor gekozen. Ik ga in ieder geval intern doorgeven dat de wens er ligt, dus in ieder geval bedankt voor het doorgeven daarvan!