Vraag

klachtenformulier werkt niet

  • 5 December 2020
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Gruwelijk! Gisteren was ik een meer dan een uur aan de telefoon omdat mijn gewijzigde abonnement niet in is gegaan. De telefoniste verontschuldigde zich nog over de slechte gang van zaken en heeft me 's avonds teruggebeld. Ik krijg vervolgens per mail een bevestiging van KPN dat mijn abonnement van de TV gewijzigd is. In werkelijkheid is er niets gewijzigd. Niet op de televisie, niet in het overzicht op Mijn KPN. Het mailadres administratie-KPN@kpn.com kun je niet op reageren.

Ik heb geen zin om opnieuw een uur aan de telefoon te hangen. Dan maar op zoek naar een mailadres waar ik wel mijn klacht kwijt kan. Die bestaat niet en wordt verwezen naar het klachtenformulier. Ingevuld op naar stap 2 “volgende” krijg ik een pagina:

  1. Home
  2. 403

De server is niet beschikbaar

U mag de pagina niet bezoeken

U heeft geen toegang tot deze pagina.

KPN IK HEB EEN KLACHT EN KAN DEZE NIET KWIJT BIJ JULLIE!!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@WillemV0499 Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je aan de telefoon zo lang hebt moeten wachten en dat het niet gelukt is om de wijziging te doen. 

Ik controleer graag voor je wat ik voor je kan betekenen. zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en kun je het mij laten weten als dit gelukt is? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +15

@WillemV0499 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!