Beantwoord

KPN iTV app op iPad werkt niet

  • 14 July 2020
  • 44 reacties
  • 3313 keer bekeken

Ik kan met geen mogelijkheid tv kijken via de app op mijn iPad . Er blijft een > in het midden , re en links 30 en vervolgens een zwart scherm . Update van de app helpt ook niet . Vervolgens op ziggo wel kunnen kijken via account van familieĀ 

icon

Beste antwoord door Susan_ 19 July 2020, 11:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

44 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Carola56, welkom terug op het Forum!

Hmm, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Is de iTV app de enige app die problemen geeft? En op welke versie van iOS draait de iPad nu? Dit moet namelijk minimaal 10.0 zijn, of hoger dus. Staat er een hogere versie op jouw iPad? Dan zou hij het moeten doen! Kan je dan aangeven of je de app wel op andere toestellen kan gebruiken, zoals je mobiele toestel?Ā 

Heb je de app al een keer verwijderd, het apparaat opnieuw opgestart en daarna opnieuw geĆÆnstalleerd?

Reputatie 7
Badge +21

@Carola56Ā ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen, of is het probleem inmiddels opgelost?

Beste Susan, ik was op vakantie en had geen bereik. De KPN vertoont nog steeds kuren. Als ik de ziggo app gebruik doet die het wel gewoon.

KPN houdt niet over wat de app betreftĀ 

Reputatie 7
Badge +21

@Carola56Ā geen probleem, dan pakken we de draad nu weer opĀ :wink: Kan je nog antwoord geven op de vragen die ik in mijn eerste bericht had gesteld?

De iPad is nieuw en draait op 13.5.1. KPN is de enigste app die problemen geeft. Alles al gedaan, verwijderd, opnieuw opgestart etcā€¦...soms start de app wel op , maar blijft het beeld zwart .

kortom, probleem blijft. Ik ben blij met een ziggo app die het wel doetĀ 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Carola56Ā , bedankt voor de terugkoppeling!
Ik neem het even over van Susan en heb nog een paar aanvullende vragen.

  • Zit je op een KPN wifi netwerk of ergens anders?
  • Wat voor snelheden meet je op dit netwerk (via bijvoorbeeld www.fast.com)Ā 
  • Kun je testen of dit ook gebeurt als je de kwaliteit van de stream lager zet? Dat doe je via het profiel-icoontje, vervolgens instellingen, beeldkwaliteit.Ā 
  • Heeft het sinds 14 juli helemaal niet gewerkt of af en toe?
  • Heb je dit op alle zenders? En ook bij on-demand content/terugkijken?
Reputatie 7
Badge +20

@Carola56Ā is het nog gelukt de bovenstaande stappen te doorlopen?

Beste Thomas, inmiddels weer thuis. mjn ervaring is dat buitenhuis de app het af laat weten.

ik kijk het even aan en meld me wel weer

Hier het zelfde problerm

kanĀ alleen NPO 1 - 2 en 3 kijken. App verwijderd opnieuw geĆÆnstalleerd de laatste update op iPhone en iPad niets werktĀ 

Hier ook nog steeds, ik heb de moed opgegeven en overweeg ZIGGO

Hier weer tv kijken op iPad en iPhone šŸ‘

We zijn weer op pad met de camper, uitstekende WiFi maar kpn app ho maar. Hij blijft continue zoeken of gooit je er weer uit. Opnieuw installeren , iPad aan en uit helpt allemaal niets . Ik ben helemaal klaar met KPN. God zij dank heb ik via via de ziggo go app en die doet het ALTIJD

Goedenavond, ik heb dezelfde problemen zoals hierboven beschreven. Diverse keren de app Kpn iTV gedownload maar het probleem blijft op mijn iPad. Software update 10.3.3 . Hij blijft maar zwart en een groen draaiend pijltje . Uiteindelijk de melding sorry kan de startpagina niet laden. De ziggo tv app werkt perfect. Op mijn iPhone geen probleem.Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

Gelukkig Johannes, eindelijk herkenning . Vanuit KPN is het stil helaas . Gelukkig hebben we ziggo nog šŸ‘ŒšŸ˜‚

Reputatie 7
Badge +20

Ā 

HoiĀ @Carola56Ā , bedankt voor de terugkoppeling!
Ik neem het even over van Susan en heb nog een paar aanvullende vragen.

  • Zit je op een KPN wifi netwerk of ergens anders?
  • Wat voor snelheden meet je op dit netwerk (via bijvoorbeeld www.fast.com)Ā 
  • Kun je testen of dit ook gebeurt als je de kwaliteit van de stream lager zet? Dat doe je via het profiel-icoontje, vervolgens instellingen, beeldkwaliteit.Ā 
  • Heeft het sinds 14 juli helemaal niet gewerkt of af en toe?
  • Heb je dit op alle zenders? En ook bij on-demand content/terugkijken?

Ik kijk graag even mee, kunnen jullie op bovenstaande vragen antwoord geven?

Beste Thomas, Ik heb het vooral op vakantie . Dat kan ik nu niet meten . Ik zal het deze week thuis proberen en laat het je weten . Het is altijd als we weg zijn op de camping . Toch raar dat ziggo het wel doet ?

Beste Thomas, heb hem weer gedownload met het zelfde resultaat. Zie de app wel op het Dashboard maar zie hem niet in instellingen.

Reputatie 7
Badge +20

@Johannes wlĀ kun je eens uitloggen en opnieuw inloggen? Log je in met je abonnementsnummer en pincode of je KPN ID? Zou je dat tweede ook eens kunnen proberen en als dat niet werkt je producten ontkoppelen en opnieuw willen koppelen via MijnKPN?Ā @Carola56Ā zou jij dat ook eens kunnen proberen? Verder ben ik wel benieuwd naar de resultaten vanaf de camping, is dit wel in Nederland?
Waarom de Ziggo app wel werkt heb ik zo 1,2,3 geen verklaring voor.Ā 

Hallo Thomas, heb ik beide gedaan maar veranderd niets aan de situatie. Vreemd dat de ziggo app wel lukt.Ā 
daar baal ik wel van. Vreemd op mijn laptop en iPhone werkt het wel.

Reputatie 7
Badge +20

@Johannes wlĀ Ā Log je in met je abonnementsnummer en pincode of je KPN ID? Zou je dat tweede ook eens kunnen proberen en als dat niet werkt je producten ontkoppelen en opnieuw willen koppelen viaĀ MijnKPN?

Hallo Thomas, heb op beide manieren ingelogd. Abonnement nr en Kpn id.

ontkoppeld en weer gekoppeld. App verwijderd en opnieuw gedownload. App op het Dashboard maar niet zichtbaar in instellingen. Krijg er een punthoofd van. Krijg even beeld daarna blijft hij hangen en houdt het op.

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk @Johannes wl,Ā 

  • Zit je op een KPN wifi netwerk of ergens anders? Ben je in Nederland?
  • Wat voor snelheden meet je op dit netwerk (via bijvoorbeeldĀ www.fast.com)Ā 
    • Zou je eens een screenshot kunnen plaatsen van deze foutmeldingen?

Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Thoma, ik zit op mijn eigen Kpn WiFi netwerk in Nederland . Mijn gemeten snelheid via fast.com is 43mbps.

ik krijg niet eens een foutmelding meer.Ā 
krijg een groen niet gesloten cirkel die stil staat. Verder niets.

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk! Dat sluit een hoop uit. Ik ga even voor je op onderzoek uit. Ik heb nog een paar vragen vanuit mijn collega's:
Ā 

  • welk type iPad heb je?
  • welke precieze iOS versie draait deze op?
  • welke versie van de itv app heb je?
  • kan je wellicht een screenshot plaatsen?

Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Thomas ik gebruik iOS 10.3.3

Ā