Beantwoord

KPN iTV app V6.5.0 werkt niet met Samsung Tab A 10.1 2019

  • 26 October 2019
  • 4 reacties
  • 877 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe tablet aangeschaft om eindelijk weer gebruik te kunnen maken van de iTV app. (oude tablet was niet meer compatible).

Ik heb de Samsung Tab A 10.1 2019 met Android 9 en is via wifi verbonden met het internet.

Nu wou ik net even tv kijken via de tablet en dit werkt alleen maar bij ned. 1 2 en 3. De overige zenders krijg ik de melding van ‘Sorry, er ging iets fout. Vernieuw de pagina’.

Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd en de tablet opnieuw opgestart.

Weet iemand waar het probleem aan kan liggen?

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 October 2019, 19:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hmmm, zelf ervaar ik geen problemen op mijn Huawei MediaPad M3 (Android 7) en OnePlus 5T (Android 9).

Ik hoop dat er snel iemand van KPN zal reageren om je hierbij te helpen.

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Nick Groeneveld, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Als alleen Nederland 1, 2 en 3 het doen lijkt het er inderdaad op dat er iets mis gaat.. Het juiste besturingssysteem is geïnstalleerd en zou dus moeten werken.. Bij 3G/4G dien je de locatie te hebben ingeschakeld, maar bij WiFi lijkt me dat niet nodig. Heb je er een simkaart in zitten dat je 3G/4G kan testen?

En heb je na het opnieuw installeren de tablet ook al opnieuw opgestart?

Mocht het nog niet opgelost zijn, dan zet ik het even door. Wil je in dat geval je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?

Hallo @Susan_ ,

Sinds gisteravond doet de app het gewoon zoals het zou moeten. Ik kan alle zenders bekijken wat in mijn abonnement zit.

Ik heb geen idee waar het probleem lag, maar het is in ieder geval opgelost 😉.

 

Groeten Nick

Reputatie 7
Badge +21

@Nick Groeneveld, oh dat is fijn! Wel vreemd.. maar wel top dat je er weer gebruik van kan maken. Laten we hopen dat het zo blijft.

Mocht je er weer problemen mee ervaren dan weet je ons te vinden! Voor nu is het opgelost, dus bedankt voor je terugkoppeling!