Beantwoord

KPN Itv app werkt niet meer

  • 30 August 2019
  • 3 reacties
  • 169 keer bekeken

Goedemorgen,
Sinds gisteren start de KPN Itv app niet meer op, 3x gebeld voor assistentie.
In een van die gesprekken werd zelfs aangeven dat KPN de App niet ondersteund (?).
Teruggebeld en er komt iemand langs binnen 7! dagen. Dit is toch zeker geen oplossing?

Zijn er nog opties die ik zelf kan proberen? App opnieuw geinstalleerd al geprobeerd.
Met vriendelijke groet,
Esther
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 September 2019, 14:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @e.de.boer.

Dat is vervelend dat de app niet meer werkt, heb je de app eens verwijderd en opnieuw erop gezet? Welke apparaten heb je? Android of iOS? Voor iOS moet je minimaal iOS 10 hebben.
En vanaf Android 5 of hoger.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Esther. Wat vervelend dat de KPN Itv app niet meer opstart😥. Ik lees dat het verwijderen en opnieuw installeren van de app het probleem niet heeft verholpen. Op wat voor een apparaat probeer je de iTV app te starten? Krijg je een foutmelding te zien? Zo ja, welke? Werkt het op andere apparaten ook niet meer? Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik kijken of ik je kan helpen.🙂
Reputatie 7
Badge +21
Ik zie dat mijn collega al contact met jou heeft opgenomen en dat je hebt aangegeven dat het inmiddels al werkt. Als je in de toekomst nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je.

Reageer