Beantwoord

kpn itv ipad hapert

  • 17 October 2020
  • 7 reacties
  • 501 keer bekeken

mijn kpn itv op mijn ipad hapert. beeld weg geluid loopt door  beeld valt uit zonder geluid . beeld gaat stil staan kortom shit

ipad pro ios 14.0.1

 

 

icon

Beste antwoord door dutchg 25 October 2020, 17:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Kwam hier kijken of ik de enige was met dit probleem. Meerdere iPads slecht en vastlopend beeld. 

Beeld KPN Itv loopt vast op IPad en op IPhone 11 beide IOS 14.0.1

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @marsch

Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie! Is de situatie inmiddels verbeterd? Of speelt dit nog steeds?

Vorig weekend was er een kleine verstoring met de iTV online app voor iOS, ik hoop dat jouw problemen daar ook door veroorzaakt werden want dat zou inhouden dat je al snel weer gebruik had kunnen maken van de app :relaxed:

Uiteraard geldt dit ook voor @dutchg en @PeetD, bij jullie alles ook weer in orde?

Welkom op het forum @marsch

Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie! Is de situatie inmiddels verbeterd? Of speelt dit nog steeds?

Vorig weekend was er een kleine verstoring met de iTV online app voor iOS, ik hoop dat jouw problemen daar ook door veroorzaakt werden want dat zou inhouden dat je al snel weer gebruik had kunnen maken van de app :relaxed:

Uiteraard geldt dit ook voor @dutchg en @PeetD, bij jullie alles ook weer in orde?

Ja volgens mij is het een stuk beter. Ook op ziggo sport. 

Reputatie 7
Badge +20

Ja volgens mij is het een stuk beter. Ook op ziggo sport. 

Top :blush: Bedankt dat je het even laat weten!

Ja het is nu weer goed dank

Reputatie 7
Badge +20

Ja het is nu weer goed dank

 Mooi zo :grinning: