Beantwoord

Kpn iTv kids profiel geen internetverbinding

  • 16 August 2019
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik wilde het nieuwe kidsprofiel van de Kpn Itv app uitproberen op de ipad, maar de app geeft steeds aan “geen internet verbinding, verbind met wifi of via 3g/4g en probeer opnieuw” terwijl ik gewoon wifi heb. Als ik de app opstart (in de normale omgeving) kan ik gewoon tv kijken, maar als ik dan doorschakel naar het kidsprofiel geeft hij ineens deze melding. Ik heb het al diverse malen geprobeerd, de app afgesloten en opnieuw opgestart, op een andere ipad, maar ik krijg steeds dezelfde melding.
icon

Beste antwoord door Marina_ 18 August 2019, 15:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Mvgerven, Welkom op het forum. Wat gek dat je wel in de normale omgeving van de iTVP app tv kan kijken, maar in de kids omgeving niet. Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw gedownload? Kun je ook aangeven op welke merk/versie je iTV app gebruikt?
Reputatie 7
Badge +19
@Mvgerven, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Hallo Marina,
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dus ik maak ook gebruik van de nieuwste versie van de app aangekocht via de appstore van Apple. Het probleem blijft zich helaas voordoen.

Reageer