Beantwoord

KPN ITV werkt niet (locatie foutmelding)

  • 30 June 2021
  • 2 reacties
  • 467 keer bekeken

Kan iemand mij helpen met het volgende:

 

Sinds twee weken kan ik geen live tv meer kijken via de KPN ITV app via mijn telefoon. Ik krijg continue de foutmelding: “Locatie kan niet worden vastgesteld, probeer het later nog eens”.

Allereerst niet echt een probleem omdat het via Google Chrome wel werkte. Sinds gisteren krijg ik daar de foutmelding 3016. Zodoende kan ik op dit moment helemaal geen live TV meer kijken via mijn telefoon (Oneplus).

 

Voor de app heb ik het volgende al geprobeerd: Opnieuw opstarten, app verwijderd, cache gegevens verwijderd. Via Google Chrome heb ik mijn cache gegevens al verwijderd. Daarnaast heb ik geen updates openstaan op mijn telefoon en werkt mijn locatievoorziening perfect voor alle andere apps. 

 

Iemand enig idee wat ik nog kan aanpassen zodat de app weer correct werkt? Of dat ik weer via Google Chrome kan kijken?

icon

Beste antwoord door HansaanZet 30 June 2021, 16:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

@Bram Stapelbroek Hieronder een oplossing uit een ander topic met zelfde probleem :

 Ik heb de telefoon uitgezet en de simkaart er uit gehaald, vervolgens simkaart er weer in en telefoon op gestart.
Wat denk je, de app werkt weer, denk zelf dat het aan simkaart uit en in doen ligt. Want de telefoon opnieuw op starten had ik al een keer gedaan.
Dus misschien het proberen waard voor anderen met dit probleem.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Bram Stapelbroek, welkom! Wat gek dit :-(. Ik ben benieuwd of de tip van HansaanZet geholpen heeft of dat je zelf een andere oplossing hebt gevonden. Je hebt zelf al behoorlijk wat uitgeprobeerd, dus ik heb ook niet meteen een andere oplossing voor je. Natuurlijk ga ik daar wel naar op zoek als het nog steeds niet werkt. Laat je het weten?