Beantwoord

KPN ITV werkt niet met Smart TV op Philips tv

  • 30 April 2021
  • 7 reacties
  • 381 keer bekeken

Hallo,

Ik kan via mijn Iphone met KPN ITV app niet streamen op mijn Philips Smart TV.

Weet iemand hoe dit op te lossen of oorzaak van de probleem?

Graag jullie hulp bij deze.

 

Gr.

Ozcan

icon

Beste antwoord door Giant2000 30 April 2021, 13:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Ik zijn vele topics op het forum te vinden waarbij je het niet lukt om met een iPhone of iPad te casten naar een Philips Android TV.

Is het casting ikoontje wel zichtbaar in de iTV app op jouw iPhone?

Wat gebeurt er als je gaat casten.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Ozcana01092 

Vervelend.

Meestal is deze storing het geval als beide apparaten niet op hetzelfde netwerk zitten, dan krijg je niet het chromecast symbool:

Controleer even of je tv of chromecast en je telefoon op hetzelfde (wifi) signaal zitten.

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Ozcana01092! Welkom op ons KPN Forum. Ik zie dat wjb en Giant2000 al met je meedenken. Speelt het probleem nog? Zou je nog de vragen die zij stellen kunnen beantwoorden? 

Hallo @Ozcana01092 

Vervelend.

Meestal is deze storing het geval als beide apparaten niet op hetzelfde netwerk zitten, dan krijg je niet het chromecast symbool:

Controleer even of je tv of chromecast en je telefoon op hetzelfde (wifi) signaal zitten.

Dank je wel Giant2000.
Deze beeld krijg ik te zien idd.
Mijn ouders hebben KPN en ik heb een ander provider omdat ik geen KPN heb op mijn adres en wilde dit testen.

Dan is het mij duidelijk.

Reputatie 7
Badge +16
 

Dank je wel Giant2000.
Deze beeld krijg ik te zien idd.
Mijn ouders hebben KPN en ik heb een ander provider omdat ik geen KPN heb op mijn adres en wilde dit testen.

Dan is het mij duidelijk.

Het maakt op zich niet uit dat je een andere provider hebt, het gaat erom dat beide apparaten (Chromecast én telefoon) op hetzelfde wifi signaal zitten.

Reputatie 7
Badge +17

@Ozcana01092 Heb je de reactie van Giant2000 gelezen? Casten is provider onafhankelijk. Het gaat puur om hetzelfde wifi-netwerk.

:point_down:

...(Chromecast én telefoon) op hetzelfde wifi signaal zitten.

 

Reputatie 7

@Ozcana01092 Heb je de reactie van Giant2000 gelezen? Casten is provider onafhankelijk. Het gaat puur om hetzelfde wifi-netwerk.

:point_down:

...(Chromecast én telefoon) op hetzelfde wifi signaal zitten.

 

Dat is in dit geval niet de oorzaak. Het forum staat "vol" met berichten dat het niet lukt om met de iTV app van (de provider) KPN naar een Android TV van Philips te casten. Andere apps werken wel.