Beantwoord

KPN Smart tv app loopt vast

  • 29 August 2019
  • 25 reacties
  • 1214 keer bekeken

Als ik de KPN Smart app open dan wordt direct de melding getoond dat de video niet kan worden geladen. Probeer het later opnieuw.
Op mijn telefoon doet de app het wel. Andere apps werken wel op de tv.

Verder geprobeerd maar zonder succes:

Tv uit gezet en na 10 sec weer aan gezet (meerdere malen en ook met langere tussenpoos)
App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Kan iemand mij verder helpen
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 3 September 2019, 08:24

Bekijk origineel

25 reacties

Problemen met het kijken van programma's via de app. Verwijderen van opgenomen programma's doet hij wel. Bij het kijken van zowel. Live als opgenomen of via TV gids krijg ik de melding; sorry kan de video niet laden probeer later opnieuw.

TV is een Samsung QE55Q7FAMLXXN
Software up to date
Versie kpn app 2.0.3



Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Sinds twee dagen krijg ik telkens de melding; Sorry Kan de video niet laden, probeer het later opnieuw.
Dit is dus op de smart tv waar ik normaal via de KPN app televisie kijk.

Is er een oplossing om dit probleem op te lossen?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Goedenavond,

Ik heb een samsung tv en kijk via de Smart TV app van KPN. Deze geeft vandaag al de gehele dag de melding: "Deze pagina lijkt het niet te doen, probeer het later nog eens.".
Inmiddels ook al de stroom eraf gehaald, alle andere apps (oa Netflix, Pathe Thuis, Youtube) doen het wel.

ITV op mijn macbook en iPhone werkt ook, KPN hebben jullie een oplossing voor mijn TV?

Groet,

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Ik heb een smart tv. Daarop heb ik de app gedownload. Ik heb 6 weken gewoon op deze manier tv kunnen kijken. Sinds woensdag geeft hij de melding Oeps... ik kan de video niet afspelen.
Aalles geprobeerd. App opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds de melding. Wie weet raad?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Andre3481
Ik gebruik die app zelden, maar ik dacht ik zal even testen voor je.
Als ik die app gebruik dan zit de TV vast en kan ik hem alleen maar uitzetten, elke andere knop werkt niet.
Na opnieuw aanzetten van de TV werkt alles weer gewoon alleen op de app slaat de hele boel vast.

Niet dat jij wat aan deze info hebt, maar de technische dienst wel die heeft dan meer info om de fout op te zoeken.

Admin: reactie naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @fyrrball, @Rolf E. en anderen, goed dat jullie dit hier aankaarten! Niet de bedoeling dit, natuurlijk. Ik kaart het bij de betreffende afdeling aan en hopelijk wordt het dan snel opgelost. Ik hou jullie op de hoogte!
Het zelvde probleem hier. Al een paar dagen. Hopelijk wordt het snel opgelost.
Mijn Samsung TV met interactieve App van KPN aangesloten via WiFi (50mbit snelheid) geeft foutmelding als ik TV wil kijken. App start op maar geeft de volgende melding.

De eerste dag werkte alles normaal nu niet meer. App verwijderd. Uitgelogd. Maar niks helpt. Soms kom ik bij Nu op Tv. Klik ik een kanaal aan en weer deze melding.

Iemand hier ervaring mee? Netflix, NPO start werkt gewoon. Dus verbinding is niet het probleem

Wifi loopt via een acces point van ubiquiti. Waarbij de WiFi van de experiabox is uitgezet.

Ik krijg een iets andere melding, namelijk:

'Deze pagina lijkt het niet te doen, probeer het later nog eens".

Ik was blij dat ik eindelijk van die onhandige, trage, lelijke zwarte decoders af was. Werkte prima, maar nu kan ik helemaal geen t.v. meer kijken via de KPN (Not So) Smart TV App.

Fix this!
Reputatie 7
Badge +30
Flink balen dat het nog niet opgelost lijkt.. Ik heb nog geen bericht van de betreffende afdeling en weet ook niet of het opgelost zou moeten zijn. We houden jullie op de hoogte!
Flink balen dat het nog niet opgelost lijkt.. Ik heb nog geen bericht van de betreffende afdeling en weet ook niet of het opgelost zou moeten zijn. We houden jullie op de hoogte!
Hallo,
Ik weet niet wie of wat jij, Marcia, precies bent of kan betekenen in deze, maar lijkt mij dat er méér aktie ondernomen moet gaan worden gezien de de aard van en vooral ook de hoeveelheid klachten ITV .
Reputatie 7
Badge +25

Flink balen dat het nog niet opgelost lijkt.. Ik heb nog geen bericht van de betreffende afdeling en weet ook niet of het opgelost zou moeten zijn. We houden jullie op de hoogte!Hallo,
Ik weet niet wie of wat jij, Marcia, precies bent of kan betekenen in deze, maar lijkt mij dat er méér aktie ondernomen moet gaan worden gezien de de aard van en vooral ook de hoeveelheid klachten ITV .

Marcia is een mens, en moderator hier op het forum van KPN (net als ik overigens). :)

De technische collega's zijn er op dit moment druk mee bezig in ieder geval. Er zijn al verschillende acties uitgevoerd, maar op dit moment weet ik nog niet wanneer de storing is opgelost. Het is dus bekend, en er wordt hard aan gewerkt.

*Edit: we kregen net bericht van de betreffende afdeling.
Enfin, dát betekent dus in de praktijk afwachten blijkbaar?
Fijn om te horen dat jullie mensen zijn!
Jij ook?
KPN onderkent dus het probleem. Dat is in ieder geval wat.
Nu wachten op een ( snelle ) oplossing.
Ik kan bevestigen dat het hier momenteel weer werkt (2 sep 2019 18:58).

Bedankt!
Bij mij niet!
Bij mij werkt het ook weer!
Bij mij nu ook.
Reputatie 7
Badge +25
Hi all! Gisteravond is er een hotfix uitgerold die het probleem heeft opgelost. Bedankt voor jullie geduld, en excuses voor het ongemak!
Yep, hier werkt het weer zoals het hoort!
Thanks het werkt weer
Hoi,

Bij mij loopt de app weer vast. Dezelfde issues als de vorige keer.
Reputatie 7
Het lijkt er op dat ook dit stukje software weer veel te vroeg en met veel kinderziektes op de markt is gezet. Zo jammer dan KPN dit telkens weer voor elkaar krijgt.
Eerst de iTV app voor Android en iOS die in het begin grote gebreken vertoonde en nu nog altijd niet "af" is. Toen de V10a waar nog altijd velen de gevolgen van ervaren, gevolgd door de Experia WiFi die nog steeds niet doet wat die moet doen en nu de iTV app voor de Samsung smart TV.
Reputatie 7
Badge +25
Hi allen,

Ik heb een verzoek aan jullie. Gebruikte jij de smart tv app, maar ben je daar (recentelijk) mee gestopt? Dan zouden we het enorm waarderen als je een korte survey/vragenlijst in zou willen vullen. Het invullen duurt enkele minuten. Gebruik je de smart tv app nog wel? Dan mag je de survey natuurlijk ook gewoon invullen, want we willen ook graag weten welke functies je graag zou willen zien in de app. Zo kunnen we rekening houden met jullie wensen en de prioritering daarvan!

Hier vind je de survey: KPN smart tv app survey

Heel erg bedankt, en we doen onze uiterste best om de app verder te optimaliseren!

(Het invullen van de survey is anoniem. Voor meer informatie over je privacy en de verwerking van persoonsgegevens, kijk op kpn.com/privacy)

*Edit: Survey is gesloten. Link verwijderd.

Reageer