LG magic remote opnieuw koppelen aan de Arris ontvanger

  • 29 November 2021
  • 3 reacties
  • 4721 keer bekeken

De magic remote werkte bij mij altijd perfect.vandaag de hdmi van de kpndecoder los gehad en nu krijg ik met geen mogelijkheid de afstandsbediening weer werkend. Heeft iemand een oplossing? Misschien mijn decoder terugzetten naar fabriek instellingen?

Ik heb precies hetzelfde de magic remote werkte altijd perfect maar nu ik de hdmi kabels los heb gehad en een nieuwe soundbar van jbl heb aangesloten werkt de afstandsbediening niet meer goed. Sommige knoppen werken wel maar zappen of naar een willekeurig kanaal gaan lukt niet meer.

Ook kan ik bij mijn instellingen niet meer aangeven welk type recorder ik heb. Dit lukt alleen als ik de tv helemaal opnieuw instel. 

Iemand toevallig de gouden tip!

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

Kees H. 2 jaar geleden

Ik had dus hetzelfde probleem. HDMI was eruit geweest en de magic remote werkte niet meer op de Arris . Vandaag is het gelukt, als volgt. Zet alleen de tv aan en laat de Arris uit. Ga op je tv via Instellingen naar Meer Instellingen en dan Verbinding. Kies apparaataansluiting en volg de stappen. Zet de decoder pas aan als je op de pagina zit waar je de kanalen omhoog moet zetten dus nadat je KPN hebt geselecteerd. Vervolgens even testen via de knop op het scherm en toen werkte het weer bij mij. :selfie_tone2:

 

succes!

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @J0rnoo! Is het inmiddels al gelukt of nog niet? Wellicht dat in dit topic bij de voorgaande reacties nog ergens een tip staat die helpt? 

Ik had dus hetzelfde probleem. HDMI was eruit geweest en de magic remote werkte niet meer op de Arris . Vandaag is het gelukt, als volgt. Zet alleen de tv aan en laat de Arris uit. Ga op je tv via Instellingen naar Meer Instellingen en dan Verbinding. Kies apparaataansluiting en volg de stappen. Zet de decoder pas aan als je op de pagina zit waar je de kanalen omhoog moet zetten dus nadat je KPN hebt geselecteerd. Vervolgens even testen via de knop op het scherm en toen werkte het weer bij mij. :selfie_tone2:

 

succes!

Opnieuw ingesteld; kpn, manual. Wanneer hij om een knop vraagt (programma omhoog) werkt deze niet. De enter gebruikt (scrollwiel) en daarna werkte alles weer.