Beantwoord

Melding zenderpakket in behandeling gaat niet weg

  • 26 September 2021
  • 4 reacties
  • 107 keer bekeken

De melding in behandeling duurt 10 minuten gaat niet weg

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 September 2021, 17:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Luc_96 , dat komt omdat er dan nog een lopende wijziging in je pakket is, dat moet eerst afgerond zijn, dan gaat die melding weg en kun je weer een wijziging doen.

 

Ik heb nu echter niet naar de race kunnen kijken terwijl er stond binnen 15 minuten kunt u kijken. Dat wil dus zeggen dat ik voor niks het pakket heb geactiveerd

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Luc_96. Welkom op het KPN Forum. Wat jammer dat je gisteren niet naar de race hebt kunnen kijken. Lukt het inmiddels wel om naar de Ziggo Sport zenders te kijken? Als het nog steeds niet lukt laat dan jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel zodat ik het verder kan uitzoeken voor jou. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je inmiddels wel naar de Ziggo Sport zenders kan kijken. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan weet je ons te vinden! :blush: