Beantwoord

mijn service foutcode

  • 12 September 2020
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik wil in mijn service een pakket bijbestellen maar krijg constant een foutcode. En die foutcode wordt niet (h)erkend.  En bij telefonisch contact sta ik 12 min. in de wacht à 0,95 per minuut. K#tbrdrijf dat KPN..

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 16 September 2020, 09:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Milufra, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Allereerst wil ik je zeggen dat we een gratis telefoonnummer hebben (0800-0402). Wat betreft de foutcode, door een storing kon je problemen ervaren met het aanzetten/wijzigen van zenderpakketten. Deze storing is inmiddels verholpen. Lukt het nu wel om het zenderpakket te activeren? Mocht je nog problemen ervaren, zou je dan de tv-ontvanger kunnen resetten? Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘2. Reset de tv-ontvanger’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Ik hoor graag van je!

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer