Beantwoord

Monteur ingepland bij bestelling extra ontvanger

  • 14 June 2019
  • 11 reacties
  • 272 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Hoi
heb vandaag mijn abonnement veranderd van alles in een naar internet en tv, nu kunnen wij ook een extra interactief kastje krijgen .
Heb net een berichtje gehad dat ik een afspraak met een monteur moest maken om het e.e.a voor elkaar te maken .
Het is toch mogelijk dat ik dit zelf kan doen ,rest heb ik ook zelf gedaan alles is toch plug en play en dat kastje kan ik toch ook zelf aansluiten ?
Hoe zeg ik de monteur op ?
icon

Beste antwoord door Rudie65 6 July 2019, 09:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19
Misschien krijg je pair bonding dan moet er echt wel een monteur komen. Zie het anders als service. Wellicht controleert hij meteen het israpunt even.
Reputatie 3
Badge
Hoi Joep
vandaag monteur geweest om mijn internetsnelheid te verhogen , heb alle apparatuur al in huis (draaiend) wil alleen mijn digitenne kastje om wisselen naar een 3de interactief kastje v.w.b de snelheid moet dit kunnen heb nu +/- 75 mbits/s
Badge +19
Zo das een flinke sprong vooruit qua snelheid. Veel plezier ermee!
Reputatie 7
Badge +24
Hi Rudie. Ik heb dit voor je bekenen.

Je hebt nu inderdaad VVDSL met een max van 80 Mbps. Met 3 ontvangers betekent dit dat je dan 8 Mpbs keer 3, totaal 24 Mbps kwijt bent van je snelheid van 80 Mbps wanneer de ontvangers aan staan. Om dit te voorkomen is hier een monteur voor ingepland om je over te zetten naar bonding, BVVDSL. De maxiale snelheid zal dan rond 16 Mbps komen met als voordeel dat je geen snelheid inlevert als de televisies aan zijn. Zie hieronder.



Dit had gelijk gedaan kunnen worden, maar ik vermoed dat de bonding optie net beschikbaar is geworden. Hoe dan ook, laat de afspraak gewoon doorgaan, is alleen maar positief. 🙂
Badge +19
Uhh @Alex_P de monteur is volgens @Rudie65 al geweest.
Reputatie 7
Badge +24
Uhh @Alex_P de monteur is volgens @Rudie65 al geweest.

Dat begrijp ik, alleen niet de juiste. Vandaar mijn uitleg hierboven. Die monteur heeft alleen de upgrade gedaan van ADSL naar VVDSL. Van 13 Mbps naar 80 Mbps. ZIe de afbeelding hierboven. Ik vermoed dat bonding toen nog niet gereed was om om te zetten.
Reputatie 3
Badge
HOI
dank jullie wel voor de uitleg
monteur is inmiddels besteld , heb inmiddels ook met kpn gesproken en monteur moest ingepland worden om het e.e.a te veranderen .

prettige dag
Reputatie 7
Badge +24
Fijn Rudie, laat ons vooral weten hoe het afloopt. 🙂
Reputatie 3
Badge
Hou jullie op de hoogte👍
Reputatie 3
Badge
Hallo


Monteur geweest , heeft mij VDSL vectoring aan gesloten , mijn snelheid is nu van 13 Mbps naar Max 171 Mbps gegaan , dus een hele verbetering .
Ben blij dat de monteur is geweest 👍👍👍

dank jullie voor de reacties
Reputatie 7
Badge +24
Kijk, dat is goed nieuws. Graag gedaan uiteraard. 🙂