Beantwoord

Namen acteurs in tv gids

  • 8 July 2020
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

De vraag of namen van acteurs en datum vermeld kan worden in de tv gids bij films is hier al vaker gesteld. Iedere keer is er door KPN positief op gereageerd en de vraag zou doorgegeven worden naar de desbetreffende afdeling. Tot op heden is hier nog niks mee gedaan. Jammer. Kleine moeite voor jullie, groot plezier voor de filmkijkers. 

Mijn vorige provider deed dit echter wel en was voor mij makkelijker om een keuze te maken welke film ik wil kijken/opnemen.

Mijn vraag is dus, willen jullie aub de namen van acteurs vermelden bij films in de tv gids? 

Alvast mijn hartelijke dank. 

icon

Beste antwoord door Susan_ 12 July 2020, 09:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @IkkeMoon, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Bedoel je iets anders dan wat bij de omschrijving van een programma, serie of film staat? Hier staat volgens mij al aardig wat informatie. Wij waarderen de inbreng van klanten zeker, echter als iets doorgegeven wordt betekent dat niet per se dat het ook (direct of later) wordt doorgevoerd. Er zijn natuurlijk erg veel dingen die we graag zouden willen, maar niet alles is haalbaar of van grote waarde. Dus ja, ik kan het nogmaals doorseinen, maar dat is geen belofte dat het op (korte) termijn ook toegepast gaat worden in de tv gids.

Hallo Susan,

Dank je voor je antwoord. Ik bedoel dus de namen van de acteurs vermelden bij de info van een film. Deze vraag is al diverse keren op het forum gesteld. Jaren geleden al.

Als er informatie/uitleg waar de film over gaat wordt geschreven, waarom dan niet even de acteur die er in mee speelt erbij vermelden? 

Reputatie 7
Badge +21

Op die manier, duidelijk. Ja ik ga het nogmaals doorgeven maar net als ik hierboven heb gezegd, dat betekent niet altijd dat het ook op (korte) termijn wordt ingevoerd.. Maar wie weet :blush:  In ieder geval bedankt voor het doorgeven en mocht je, in de toekomst of nu, nog andere vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer