Beantwoord

Netflix blijft hangen tijdens het laden

  • 18 November 2020
  • 12 reacties
  • 1029 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem als de topic starter. Ook precies bij 24 procent. Stappen gevolgd maar geen effect. Zou je e.e.a. voor mij kunnen nakijken? 

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van dit topic. 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 24 November 2020, 13:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Franqq, welkom hier. 

Netflix laadt dus niet via de ontvanger. Wel via een computer? Verder werkt de tv wel naar behoren? Je hebt de ontvanger dus al eens gereset, maar dat heeft nog niet geholpen. Zou je dat nog eens willen doen, en dan daarvoor nog even het modem herstarten. Ik ben benieuwd. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer gezien, ik ga er daarom vanuit dat het weer werkt.

Helaas werkt het nog niet. Ik heb overigens nog de oude Arcadyan boxen. Wellicht daarvoor die nieuwe versie opsturen? 

 

Om antwoord te geven op je vragen. Netflix werkt wel op de mobiel. TV werkt verder wel. Ontvanger al gereset, opnieuw geïnstalleerd en terug gezet naar fabrieksinstellingen. Router ook gereset. 

Reputatie 7
Badge +20

Heb je ook het glasvezelkastje al een stroomloos gemaakt voor 2 minuten. Daarna het modem opnieuw opgestart? En vervolgende de ontvanger een reset gegeven? Zo maak je een compleet nieuwe verbinding met het netwerk. En welk modem heb je precies? Kan ik zo niet achterhalen. Ik verwacht in ieder geval niet dat het aan de ontvangers ligt, die zijn geschikt.

NTU heb ik nog niet gereset. Krijg ik dan een nieuw IP-adres?

Ik heb een FritzBox 7590.

 

Reputatie 7
Badge +20

Nee, je krijgt dan geen nieuw IP. Je kan het glasvezelkastje dus gewoon opnieuw opstarten. 

Helaas werkt dat ook niet. Hij blijft ook precies hangen bij 24 procent altijd. 

Reputatie 7
Badge +20

Speelt het trouwens op beide STB's? Heb je die al eens van plek omgeruild? En hoe zijn de ontvangers aangesloten?

Ik zal binnenkort eens de STB omwisselen.

Reputatie 7
Badge +20

Kan ik er door dit bericht vanuit gaan dat het maar op 1 ontvanger speelt? Wat zijn de laatste drie cijfers van het serienummer daarvan? Deze vind je onderop de ontvanger. Ik hoor het graag. 

Nee dat nog niet. Ik moet het nog testen. De 2de STB is momenteel niet aangesloten. Ik laat het nog weten.

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben erg benieuwd. Hoor het graag.